تاریخ انتشار: 1397/07/17 18:44
کد خبر: 126931

ملوان - گل گهر سیرجان/ جدال جذاب انزلیچی های مدعی و شاگردان مربی پر حرارت

دیدار تیم های ملوان و گل گهر سیرجان در هفته هفتم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور، فردا چهارشنبه در ورزشگاه تختی انزلی برگزار می شود.
ملوان - گل گهر سیرجان/ جدال جذاب انزلیچی های مدعی و شاگردان مربی پر حرارت

ملوان بندرانزلی و گل گهر سیرجان یکی از مهم ترین دیدارهای هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال کشور را برگزار خواهند نمود که می تواند در نوع خود از جذابیت های بسیاری برخوردار باشد.

قوی سپید انزلی در حالی با 3 امتیاز در جدول رده بندی در جایگاه سیزئهم جدول ایستاده است که شاگردان فرهاد پورغلامی از 5 بازی گذشته خود دارای 2 پیروزی و سه تساوی می باشند و تنها تیم بدون شکست این رقابت ها تا پایان هتفه ششم هستند ولی به دلیل کسر 6 امتیاز از این تیم، به ناچار در بین تیم های انتهایی جدول ایستاده اند ولی این جایگاه بیانگر قدرت این تیم نخواهد بود و تحت هیچ شرایطی این تصور را داشت که ملوان در بین تیم های قعر نشین می باشد.

شاگردان پورغلامی در صورت پیروزی بر حریف قدرتمند خود که دور از دسترس هم نخواهد بود، می توانند مسیر رو به جلو و رسیدن به صدر جدول را لاک پشت وار طی نمایند و اگر همین روند را ادامه دهند، چه بسا در پایان نیم فصل هیچ کسی متوجه کسر 6 امتیاز آنها نشود و این نمی تواند انتظاری دور از ذهن از این تیم دوست داشتنی باشد.

در آن سوی میدان نیز شاگردان وینگو بگوویچ قرار دارد، مربی که با سن بالا ولی همواره با هیجانات فراوان مسابقات را دنبال می کند و طی چند سال گذشته که بر روی نیمکت گل گهر نشسته است، با قول صعود به لیگ برتر وارد میدان شده ولی در نهایت این اتفاق نیفتاده است و ممکن است این آخرین فصلی باشد که رد صورت نتیجه نگرفتن او را بر روی نیمکت این تیم ببینیم.

گل گهر سیرجان از 5 بازی گذشته خود دارای 10 امتیاز بوده و در جایگاه سوم جدول ایستاده است ودر صورتی پیروزی در این بازی می تواند خود را هم چنان در جمع صدرنشینان باقی نگه دارد اگرچه بدون شک وینگو بگوویچ و شاگردانش به یک تساوی در ورزشگاه  تختی انزلی هم راضی هستند و بعید است بخواهند به آب و اتش بزنند.

آخرین تقابل دوتیم:

این دوتیم در هفته سی‌ام مسابقات لیگ یک فصل گذشته در بازی که حساسیتی در جدول رده بندی نداشت، دو تیم ملوان و گل گهر سیرجان که نه شانسی برای صعود به لیگ برتر دارند و نه خطر سقوط تهدیدشان می کند به تساوی بدون گل رضایت دادند. در این بازی دو تیم بازی کم موقعیت و متعادلی را به نمایش گذاشتند و تلاش دو تیم در نهایت با گلی همراه نشد.

جایگاه دوتیم در جدول:

ملوان از پنج دیداری که در لیگ یک انجام داده دو برد و سه تساوی به دست آورده است. اما به دلیل کسر شش امتیاز قبل از شروع فصل الان سه امتیاز دارد تا با این سه امتیاز در رده سیزدهم جا بگیرد. گل گهر سیرجان با سه برد و یک تساوی ده امتیازی است و با این ده  امتیاز در رده سوم جا خوش کرده است.

آمار و ارقام:

* ملوان تاکنون در این فصل شکست نخورده است.

* ملوان تاکنون نتوانسته برابر گل‌گهر به پیروزی برسد.

* گل گهر در تمام بازی های این فصل موفق به گلزنی شده است.

کوبل داوری:

شبیر بهروزی – محمدرضا فتحی – میلاد قاسمی – سامان سلطانی - ناظر: کریم اصغرزاده

گفتنی است که این دیدار روز چهارشنبه هجدهم مهرماه از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه تختی انزلی برگزار می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dvyzq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام داوران هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال