تاریخ انتشار: 1397/07/18 10:29
کد خبر: 126869

مجید صالح وفجرسپاسی؛ قصه های مجید جان دلبندم و یک شهر...

با توجه به عملکرد نه چندان خوب فجرسپاسی مدیرعامل این باسگاه از مجید صالح حمایت کرد.
مجید صالح  وفجرسپاسی؛ قصه های مجید جان دلبندم و یک شهر...

میلاد رییسی؛ شش هفته از لیگ دسته اول گذشته و تیم فجر سپاسی شیراز با عملکردی ضعیف و پس از 6 بازی با دو گل زده و چهار گل خورده و تفاضل منهای دو  در رتبه یازدهم جدول قرار دارد. این تیم با یک پیروزی،دو تساوی و سه شکست با پنج امتیاز و  عملکردی خاکستری نشانی از تیم مدعی فصل پیش با سرمربیگری علی کلانتری ندارد. در بازیهای جام حذفی نیز تیم فجر با قبول شکست از تیم دسته دومی مقاومت خداحافظی تلخی با این رقابت ها داشت.

اول فصل و پس از کش و قوس های فراوان مجیدصالح به عنوان سرمربی انتخاب شد و در اقدامی عجیب هیچ دستیاری را با خود به تیم نیاورد و حتی گفته میشود یکی از دستیاران خود را بخاطر رفاقت و همبازی بودن با برادر آن شخص و بدون هیچ سابقه مربیگری به کادر فنی اضافه کرده است.

رفتارهای صالح نشان از خود برتر بینی نسبت به سایرین و دسته کم گرفتن لیگ یک را حکایت میکند و باید دید آیا وی حاضر به تغییر رویه خواهد شد یا همچنان در فضای پوشیدن کت و شلوار و تحلیل بازی های خارجی برای رسانه ملی خواهد ماند؟

با وجود مشکل گلزنی تیم فجر،هفته گذشته این مربی اقدام به جذب بازیکن سهمیه فیفا در پست هافبک وسط از تیم ذوب آهن نمود  که حال باید منتظر دستپخت صالح برای ادامه فصل باشیم.تیم تحت هدایت صالح علاوه بر مشکل بنیادین در ساختار دفاعی تیم،نتوانسته با ارائه بازی های مالکانه و هجومی دل هواداران را به دست بیاورد.این تیم در خلق موقعیت و زدن ضربات آخر نیز هیچ نشانی از فجر سال گذشته تا بدین جای کار ندارد و باید دید این مربی میتواند سبک بازی تیم را تغییر دهد یا خیر؟

مدیر عامل و سرپرست باشگاه در اقدامی حرفه ای و جالب طی مصاحبه ای با تاکید بر حمایت قاطع از صالح تا حدودی بار روانی را از دوش سرمربی تیم برداشته اند؛حال باید منتظر ماند تا ببینیم مجید صالح میتواند از این فرصت طلایی که فوتبال شیراز در اختیار وی قرار داده است استفاده کند یا باید دوباره وی را در قبای یک کمک مربی مشاهده کنیم. نظر شما چیست؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xpk9l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مجید صالح: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم/ تائید کردند یک نیمه زیر نور برگزار شود!
اختصاصی فرتاک ورزشی|