تاریخ انتشار: 1397/07/19 10:00
کد خبر: 126748

شافعی: پول گرفتن از بازیکنان شهرداری به من ربطی ندارد/ از مالک باشگاه شکایت کردم

شافعی: پول گرفتن از بازیکنان شهرداری به من ربطی ندارد/ از مالک باشگاه شکایت کردم

محمود شافعی سرمربی سابق شهرداری فومن در گفتگو با فرتاک ورزشی گفت : برای اولین بار این سایت "فرتاک ورزشی" بود که خبر از یک سری اتفاقات در تیم دسته دومی را مطرح کرد و نوشت که در آینده منتظر خبرهای عجیب و غریب در این تیم باشید، که اتفاقا برنامه اخیر نود به این موضوع پرداخت تا به خبر یک هفته پیش فرتاک ورزشی پی ببرید! در هر حال اتفاق رخ داده واقعا زجرآور بود که در گذشته هم شاهد آن بودیم اما کسی از آن درس عبرت نگرفت تا برای چندمین مرتبه فوتبالیست ها گرفتارش شوند.

وی افزود :  زمانی که من هدایت شهرداری را بر عهده گرفتم تمام بازیکنان جذب شده با توجه به کیفیت فنی به تیم آمدند که همان 17 بازیکنی که من آوردم اسکلت اصلی را تشکیل می دادند که الان هم آنها بازی می کنند. حال آقایانی که 35 بازیکن آورده اند و مشخص نیست چطور جذبشان کرده اند، پاسخگو باشند.

شافعی در ادامه گفت : مالک تیم و دیگران بیایند و بگویند چطور بازیکن گرفته اند که این اتفاقات رخ داده و کار به برنامه نود هم کشیده شده است؟! در ادامه هم باید بگویم من از باشگاه شهرداری به کمیته انضباطی شکایت کردم و در برنامه آینده نود هم نیز حرف هایم را خواهم زد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/458dad

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اولین تجربه نظرمحمدی با شهرداری / جهانبخش به دنبال اولین برد
پیش بازی شهرداری فومن _ بعثت کرمانشاه