تاریخ انتشار: 1397/07/19 10:13
کد خبر: 126746

یک رکورد خوب و البته کمی عجیب در لیگ دسته اول

در شروع هفته هفتم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور موسوم به لیگ آزادگان 17 گل در 5 بازی از خط دروازه ها عبور کرد.
 یک رکورد خوب و البته کمی عجیب در لیگ دسته اول

در 5 بازی برگزار شده نود ارومیه، حریف پرسپولیس در جام حذفی با یک گل از سد صدرنشین یعنی آلومینیوم اراک عبور کرد. خونه به خونه در جدالی سخت و نفس گیر تیم بادران را 3-2 از پیش رو برداشت. بازی مس رفسنجان – پرسپولیس پاکدشت 6 گل داشت که سهم هر دو تیم 3 گل بود. گل گهر به یک پیروزی بزرگ دست یافت و ملوان را در انزلی با نتیجه 3-1 شکست داد و در نهایت اینکه قشقایی در حضور پرشور تماشاگرانش یک بر صفر به مس کرمان باخت.

 

این تعداد گل سبب شد تا دیروز معدل 3.4 گل برای هر بازی به ثبت برسد که برای فوتبال به خصوص دسته اول کمی عجیب بود. طبیعتا اگر بازی های دسته اول همیشه این چنین باشد استادیوم ها مملو از جمعیت خواهد شد. این در حالی است که در لیگ برتر تنها معدل گل زده یک تیم در هر بازی بیش از 2 گل است که آن تیم سپاهان است و بقیه تیم ها معدل گل زده اشان در هر بازی کمتر از 2 گل و حتی کمتر از یک گل است.

 

در لیگ یک هم بیشتر شاهد بازی دفاع و ضد حمله از تیم ها هستیم که این سبک از بازی قطعا برای تماشاگران خسته کننده است. هم اکنون در دسته اول تهاجمی ترین تیم، تیم وینکو است. گل گهر که با 13 امتیاز از 6 بازی صدرنشین به شمار می رود تا به این جای کار 14 گل زده است و معدل گل زده این تیم در هر بازی 2.33 است. بعد از تیم گل گهر تیم فرهاد کاظمی با 12 گل زده در 6 بازی تهاجمی ترین تیم دسته اول بشمار می رود و به طور طبیعی معدل گل زده این تیم در هر بازی 2 است.

 

3.4 گل در هر بازی دسته اول یک رکورد خوب و قابل ملاحظه و البته کمی هم عجیب است. ارایه چنین بازی های تهاجمی هم ضریب موفقیت تیم ها را بالاتر می برد و از همه مهمتر به خاطر جذابیت هایش تماشاگران بیشتری را به استادیوم می کشاند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ypx8j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کرمان پیروز جدال دارا و ندار/جدائی مس و حواشی از شیراز می گذرد؟!