تاریخ انتشار: 1397/07/21 12:56
کد خبر: 126492

حیدری : به هیچ شخصی اجازه نخواهم داد حاشیه درست کند

حیدری : به هیچ شخصی اجازه نخواهم داد حاشیه درست کند

مجید حیدری مدیرعامل باشگاه سردار بوکان در گفتگو با فرتاک ورزشی گفت:

با تلاش های کادرفنی و بازیکنان توانستیم هفته گذشته پیروز میدان باشیم، این برد فشار را از روی تیم ما برداشت، طی این هفته شاهد تمرینات بانشاط و خوبی بودم که نشان از انگیزه بالای بازیکنان و کادرفنی تیم برای بازی آینده دارد.

حیدری افزود : آوالان کامیاران تیم جوانی است، بازیکنان این تیم انگیزه بسیار بالایی دارند، امیدوارم شاهد یک بازی بسیار زیبا از سوی دو تیم باشیم و هواداران دو تیم از این بازی لذت ببرند.

وی در ادامه گفت : دو بازیکن سردار مشکل انضباطی دارند که قطعا با آن ها برخورد میشود و ما از این موضوع گذشت نمیکنیم، یکی از این بازیکنان ۱۰ درصد و دیگری ۸ درصد دریافتی داشته است که طبق قرارداد ما به تعهد خودمان عمل کرده‌ایم، مالک این تیم مردم شریف بوکان هستند و بنده به هیچ شخصی اجازه نخواهم داد تا برای تیم حاشیه درست کند و با این دو بازیکن به دلیل مشکلات انضباطی که دارند قطعا برخورد خواهد شد.

حیدری در پایان گفت : شرایط تیم از لحاظ مالی خوب است و مشکلی نداریم، با تمام توان تلاش خواهیم کرد تا در ادامه نیز مشکلی نداشته باشیم، پرداختی تمام بازیکنان و کادرفنی انجام شده است و مشکلی نداریم، فقط پرداختی دو مربی بومی سردار انجام نشده که بزودی انجام می‌شود.

مصاحبه : امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wwk95

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


موسوی: رازقیان گزینه اصلی سرمربیگری است
مالک باشگاه شهدا بابلسر در گفتگو با فرتاک ورزشی؛