تاریخ انتشار: 1397/07/21 13:51
کد خبر: 126485

گل گهر و وینگو؛ پایان یک حسرت

گل گهر سال های سال است که در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور حضور دارد اما تا اکنون موفق به صعود به لیگ برتر نشده است. درست مثل سرمربی اش. یعنی وینگو.
گل گهر و وینگو؛ پایان یک حسرت

به گزارش فرتاک ورزشی، وینگو در سالهای اخیر در تیم های متعدد دسته اولی حضور داشته اما با وجود اینکه با برخی از این تیم ها مدعی قهرمانی بوده اما در نهایت از صعود به لیگ برتر باز مانده است و حال صعود به لیگ برتر هم برای گل گهر حسرت است و هم برای وینگو.

به نظر می رسد فصل پیش رو فصل دست یابی به این آرزو و فصل پایان دادن به این حسرت است. گل گهر تا به این جای کار که 7 هفته از بازی ها سپری شده عملکرد خوب و مطمئنی داشته و با ادامه این روند شایسته ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی خواهد بود.

پیروزی در دو سوم بازی ها، در اختیار داشتن بهترین خط حمله بازی ها با عملکرد خوب در خط دفاعی و میانگین کسب 2.16 امتیاز از هر بازی  نشان می دهد گل گهر عزم خود را برای صعود به لیگ برتر جزم کرده است و با ادامه این روند می تواند مدعی اصلی قهرمانی در این فصل از بازی های دسته اول باشد.

گفتنی است در این فصل از بازی های دسته اول همانند فصل گذشته تنها تیم های اول و دوم به لیگ برتر صعود خواهند کرد و حضور تیم سوم در بازی پلی آف با تیم چهاردهم لیگ برتر منتفی شده است.

و اما گل گهر از جمله تیم های دسته اولی است که در صورت صعود به لیگ برتر با چالش امکانات سخت افزاری مواجه نخواهد شد به این خاطر که این تیم دارای یک مجموعه ورزشی اختصاصی است و پیش از صعود به لیگ برتر چاره اندیشی کرده و در حال حاضر امکانات سخت افزاری باشگاه شرایط مطلوبی دارد.

تقابل گل گهر و مس کرمان در بالای جدول در هفته های آغازین رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور از نکات جالب بازی های دسته اول است. با این حال پیروزی تیم گل گهر در خانه ملوان در هفته هفتم بازیها که با نتیجه 3-1 رقم خورد به خوبی نشان می دهد گل گهر و وینگو بعد از سالها حضور در دسته اول آنقدر باتجربه شده اند که راهکارهایی برای حفظ این روند داشته باشند و این طور تصور نکنند از هم اکنون کار تمام است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mjme5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وینگو: خونه به خونه هر جا مهمان است برای میزبان مشکل درست می‌کند/ این حرکات بابلی‌ها برایم عادی است