تاریخ انتشار: 1397/08/16 11:12
کد خبر: 122859

مهابادی: داور یک پنالتی برای ما نگرفت/ داور چهارم به ناحق من را اخراج کرد

سرمربی شهرداری ماهشهر از داوری بازی با خونه به خونه گلایه کرد.
مهابادی: داور یک پنالتی برای ما نگرفت/ داور چهارم به ناحق من را اخراج کرد

داوود مهابادی سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر در گفتگو با فرتاک ورزشی درخصوص بازی با خونه به خونه گفت: با توجه به چمن مصنوعی که شرایط را برای ما سخت کرده بود ما در نیمه اول یک موقیعت خوب داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم و در نیمه دوم هم یک موقعیت خوب دیگر داشتیم که از دست رفت و تیم خونه به خونه هم یک توپ به تیرک دروازه ما زد و یک پنالتی هم داور به نفع ما نگرفت. ما از لحاظ فاز هجومی در نیمه دوم عملکرد خوبی نداشتیم اما در نیمه دوم بهتر بودیم ولی می توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم.

وی ادامه داد: تعویض های ما تعویض های هجومی بوده و حریف برای دقایقی فشار آورد که باعث شد روی ما فشار باشد. دو بار در نیمه اول ایمان موسوی پرتاب اوت کرد که داور دو بار خطا اعلام کردند و برای من جای تعجب است که ایمان موسوی با این همه تجربه لیگ برتری خود یعنی نمی داند چگونه اوت را پرتاب کند؟ نکته دوم جالب این است که ما در اوت هایی که آقای موسوی پرتاب کرد تا اینکه توپ در هوا قرار می گرفت با کوچک ترین برخورد داور سوت می زد و به نفع حریف خطا می گرفت.

سرمربی شهرداری ماهشهر افزود: داور چهارم به ناحق من را اخراج کرد و من به کمیته داوران اعتراض کردم و واکنش های من روی فرپلی بود و مربی حریف یه تیکه انداخت که فرپلی را به آن ها یاد بدهید من به ایشان گفت بفرمایید بنشینید سر جایتان این حرکت اخراج دارد که من را اخراج کردند؟ آیا این حرف من اخراج دارد؟من همیشه سعی کردم روی نیمکت آرام باشم و فکر نمیکنم در این چند ساله در لیگ یک اخراج شده باشم!

مهابادی در خاتمه نیز باتمجید از خونه به خونه گفت: تیم حریف نسبت به بازی های قبلی خود بهتر شده است اما باید روی دیدارهای خارج از خانه خود بیشتر کار کند زیرا فاصله ی زیادی در کیفیت بازی آن ها در بازی های خانگی و خارج از خانه دیده می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k7rxq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی دشوار شهرداری ماشهر به قیمت اخراج مهابادی از زمین تمام شد!