تاریخ انتشار: 1397/08/17 17:41
کد خبر: 122656

حمید کاظمی: باید تا روزهای آخر در صدر بمانیم/ باشگاه کاملا به تعهداتش عمل کرده است

مهاجم مس کرمان معتقد است که برای لیگ برتری شدن، باید تا روزهای آخر، در صدر بماند.
حمید کاظمی: باید تا روزهای آخر در صدر بمانیم/ باشگاه کاملا به تعهداتش عمل کرده است

حمید کاظمی مهاجم مس کرمان در گفتگو با فرتاک ورزشی درخصوص بازی با مس رفسنجان گفت: بازی خیلی سختی بود و ما با خستگی ای که پس از بازی با سپاهان داشتیم به این بازی آمدیم اما خداروشکر توانستیم بعد از دقیقه ۷۰ بازی به خوبی کار کنیم و تیم مس رفسنجان را شکست دهیم.

وی درخصوص شرایط این فصل مس گفت: تیم مس کرمان یک تیم بزرگ و ریشه داری است و پایه قرص دارد و نمی توان گفت الان آمده به صدر جدول یا اینکه قبلا و اینکه تا به حال نمی توانست به صدر جدول بیاید به خاطر یه سری دلایل است که ما هم خبر نداریم چه بوده است اما امسال با شرایط مدیریتی خوبی که مس دارد و خداراشکر تیم یک دستی هم داریم و همچنین با تلاش های فراوانی که آقای نادر دست نشان می کند بتوانیم فصل خوبی را پشت سر بگذاریم و الان هم برای گفتن صعود به لیگ برتر زود است و باید تا روز آخر تلاش کنیم.

کاظمی درخصوص شرایط این فصل گفت: من شرایط خوبی در سال گذشته نداشتم و به دلیل مشکلاتی که آنجا داشتم نتوانستم در آنجا به کار خودم ادامه دهم و امسال هم ابتدا به تیم بادران پیوستم و سه هفته در آن جا بودم که از بادران هم جدا شدم و به مس کرمان آمدم و امیدوارم که در کنار هم هماهنگ شویم و تیم ما هم تیم خوبی است و مهم نیست که چه کسی گل بزند. برای ما مهم این است که تیم موفق شود و انشالله که بتوانیم کاری کنیم که مردم کرمان خوشحال شوند.

وی درخصوص مشکلا مالی گفته شده در رسانه‌ها گفت: فکر نمی کنم چنین چیزی باشد و حالا من که دیرتر به تیم اضافه شده ام و نفر آخر بوده ام و مشکلی نبوده و مطالبات تا به حال که قرار بود سی درصدش پرداخت شود، پرداخت شده است با اینکه متاسفانه کشور ما شرایط اقتصادی خوبی ندارد اما تیم مس به تعهدات خود عمل کرده است و تا به حال نشده که تیم مس به تعهداتش عمل نکند.

مهاجم مس کرمان در خاتمه عنوان داشت: امیدوارم که تیم ما روز به روز تیم تر شود و بتوانیم مردمی که شش سال است منتظرند تا تیمشان به لیگ برتر برود را خوشحال کنیم و حق این استان است که حداقل یک تیم در لیگ برتر داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ep6j9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ یک| تساوی گل گهر مقابل ملوان؛ قوی سپید انزلی همچنان نمی‌بازد/ زور وینگو به دست‌نشان نرسید

کم خطاترین تیم های لیگ هیجدهم چه تیمهایی هستند ؟
کم خطاترین تیم های لیگ هیجدهم (اینفو)