تاریخ انتشار: 1397/09/11 20:09
کد خبر: 119343

محمد احمدزاده: داور گل صحیح ما را مردود اعلام کرد

سرمربی ملوان بندرانزلی به انتقاد از داور بازی با شاهین پرداخت.
محمد احمدزاده: داور گل صحیح ما را مردود اعلام کرد

محمد احمدزاده عصر امروز در کنفرانس خبری پس از دیدار ملوان بندرانزلی در برابر شاهین بوشهر اظهار داشت: تماشاگران از دیدن این بازی لذت بردند.

سرمربی ملوان بندرانزلی با بیان اینکه در نیمه نخست تیم ملوان بندرانزلی توانست موقعیت‌های زیادی را ایجاد کند عنوان داشت: تیم شاهین بوشهر توانست چندین موقعیت را در نیمه دوم ایجاد کند.

احمدزاده با اشاره به اینکه تیم شاهین بوشهر در صدر جدول لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد تصریح کرد: تیم شاهین بوشهر نتوانست در این دیدار به گل برسد.

سرمربی تیم ملوان بندرانزلی با تاکید بر اینکه با سپری شدن زمان بازی استرس در بازیکنان ملوان افزایش پیدا می کرد ابراز داشت: عدم نتیجه‌گیری در بازی‌های گذشته باعث استرس در بازیکنان ملوان می‌شود.

احمدزاده با بیان اینکه حق ملوان بندرانزلی برتری در مقابل شاهین بوشهر بود خاطرنشان کرد: برای رسیدن به گل باید از موقعیت‌هایمان به روش بهتری استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه داور بازی گل صحیح ملوان را مردود اعلام کرد بیان داشت: ملوان همیشه با مشکلات داوری مواجه است و کمیته داوران درباره اشتباهات داوری جوابگو نیست.

سرمربی تیم ملوان بندرانزلی با بیان اینکه تیم ملوان بندرانزلی در چند بازی گذشته توانستیم به خوبی موقعیت ایجاد کنیم گفت: دروازه‌بان تیم شاهین بوشهر عملکرد خوبی در این بازی داشت.

وی با تاکید بر اینکه مسئول گل نشدن ضربه پنالتی تیم ملوان من هستم افزود: هفته گذشته با بازیکنان ملوان به مرور تمرینات پنالتی نپرداختیم و این مقوله بر روی زدن ضربه پنالتی شهریار مقانلو تاثیر گذاشت.

احمدزاده با اشاره به اینکه کیفیت زمین چمن ورزشگاه تختی بندرانزلی باعث می شود که حریفان بتوانند به راحتی از تیم ملوان امتیاز بگیرند گفت: زحمات بازیکنان تیم ملوان بندرانزلی در زمین چمن ورزشگاه تختی بندرانزلی به هدر می‌رود.

سرمربی تیم ملوان بندرانزلی با بیان اینکه پنجره نقل و انتقالات باشگاه ملوان به دلیل بدهی بسته است عنوان داشت: تیم ملوان بندرانزلی تاوان بدهی‌ها مالکان گذشته را می‌دهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vg6l6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ملوان 0 - شاهین 0؛ توقف شاهین با طعم صدر نشینی/ ادامه قعر نشینی دردناک ملوانان