تاریخ انتشار: 1397/09/12 21:18
کد خبر: 119176

اوضاع قمر در عقرب شاگردان نوازی در جدول!

در حالی که این روز ها شاهین شهرداری بوشهر در لیگ دسته اول اوضال بسیار خوبی دارد، دیگر نماینده فوتبال بوشهر روزهای بسیار سختی را در لیگ دسته دوم فوتبال کشور سپری می‌کند.
اوضاع قمر در عقرب شاگردان نوازی در جدول!

 باشگاه ایران‌جوان بوشهر در سال ۱۳۲۷ توسط مختار قنبری قلعه گیر و در ادامه حیدر بالنگستانی بنیانگذاری شد، ایرانجوان یکی از تیم های قدیمی و با ریشه لیگ دسته دوم است.

قرمزهای بوشهر در یازده هفته گذشته تنها 6 امتیاز کسب کردند، اتفاقی که بعدها نیمکت ایران‌جوان را متزلزل خواهد کرد.

نماینده بوشهر با دریافت 15 گل یکی از ضعیف‌ترین خط دفاعی لیگ دسته دوم را در اختیار دارد، در خط حمله نیز بوشهری ها با به‌ثمر رساندن تنها 8 گل اوضاع خوبی ندارند، این آمار نشان می‌دهد آن‌ها در تمام خطوط ضعف دارند، ایرانجوان با کسب نتایج ضعیف خود را به عنوان یکی از گزینه های سقوط به لیگ دسته سوم مطرح کرده است.

تیم ریشه دار فوتبال بوشهر تا به حال در دیدار های خانگی نیز عملکرد قابل قبولی نداشته است، بوشهری ها در شش دیدار خانگی خود تنها دو امتیاز کسب کرده‌اند که این موضوع نشان می‌دهد، شاگردان نوازی حتی با حمایت هواداران خود نیز توانایی کسب پیروزی در خانه را ندارند، ایران‌جوان در بازی های خارج از خانه نیز تا هفته دوازدهم حرفی برای گفتن نداشته است، تنها برد بوشهری ها به بازی برابر دیگر تیم قعر نشین جدول یعنی مس نوین کرمان باز میگردد.

ایرانجوان تا به این هفته در قد و قامت یک تیم بی برنامه ظاهر شده است و تنها هنر ایرانجوانی ها تا هفته دوازدهم واگذار کردن بازی ها به حریفان بوده است.

باخت نماینده بوشهر در برابر مقاومت اعتراض هواداران پرشور این تیم را به همراه داشت، هواداران این تیم خواستار استعفای علی وزیری مدیرعامل این باشگاه شدند.

این عملکرد فوق‌العاده ضعیف ایران‌جوان آن‌ها را رور به روز لیگ دسته سوم نزدیک‌تر می‌کند، حال باید دید محمد نوازی که تا به حال دوبار استعفا داده‌ است و روز بعد از استعفا در تمرینات حاضر شده است برنامه ای برای برون رفت پیکر خسته نماینده بوشهر از بحران دارد یا خیر.

ایرانجوان بوشهر در هفته سیزدهم در یک بازی خارج از خانه به مصاف شهرداری بم می‌رود که باید منتظر عملکرد بوشهری ها در این بازی باشیم.

نویسنده : امیررضا رضایی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39ovze

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


میزبانی هشت هزارنفری از کاسپین / طلسم در بوکان شکسته می‌شود؟!
پیش بازی سردار بوکان_کاسپین قزوین