تاریخ انتشار: 1397/09/17 18:12
کد خبر: 118567

بحران مدیریتی اسفناک در خرمشهر و نزدیکی به قعر/ادامه شگفتی قشقائی

تیم قشقایی شیراز از هفته شانزدهم مسابقات لیگ یک توانست با یک گل کارون اروند خرمشهر را شکست دهد و به دومین پیروزی پیاپی خود برسد.
بحران مدیریتی اسفناک در خرمشهر و نزدیکی به قعر/ادامه شگفتی قشقائی

دقایقی پیش تیم قشقایی شیراز توانست از هفته شانزدهم مسابقات لیگ یک در ورزشگاه پارس، کارون اروند خرمشهر را شکست دهد و به دومین پیروزی پیاپی خود برسد. تک گل قشقایی در این مسابقه را مرتضی سنجابکی در دقیقه 65 به ثمر رساند.

قشقایی که یکی از دو نماینده استان فارس در مسابقات لیگ یک است، مسابقات امسال را بسیار خوب شروع کرد و با مربیگری ابراهیم طالبی جر مدعیان صعود به لیگ برتر قرار گرفت. اما پس از بروز مشکلات برای طالبی و جدایی اش از قشقایی، این تیم در سراشیبی سقوط قرار گرفت و به میانه جدول سقوط کرد. حالا آن‌ها با مربیگری مهدی فروردین بار دیگر بر روی دور برد افتادند. شیرازی‌ها هفته گذشته توانستند خونه به خونه را در بابل با دو گل شکست دهند و حالا با پیروزی برابر شاگردان هومن افاضلی به دومین پیروزی پیاپی دست یافتند.

در مقابل کارون اروند خرمشهر که هفته هاست در قعر جدول دست و پا می زند و مشکلات مدیریتی این تیم را هر هفته به ته جدول نزدیک و نزدیک تر می کند.

قشقایی شیراز در حال حاضر با 22 امتیاز و یک امتیاز کمتر نسبت به آلومینیوم اراک در ششم جدول قرار گرفته است. کارون اروند خرمشهر هم با تغییر مربی نتوانست به شرایط ایده‌آل برسد و با 13 امتیاز به رتبه سیزدهم جدول سقوط کرده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vg9rj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی قشقایی - اروند؛ کاکوها به دنبال بالای جدول/ اروند امتیاز می‌گیرد؟!