تاریخ انتشار: 1397/09/17 18:22
کد خبر: 118565

وضعیت قرمز در بوکان / سردار در آستانه فروپاشی

تیم فوتبال سردار بوکان با مشکلات فراوانی همچون مشکلات مالی و مدیریتی دسته و پنجه نرم می‌کند اما با این حال در هر بازی خانگی بیش از ۳ هزار نفر تماشاگر دارد.
وضعیت قرمز در بوکان / سردار در آستانه فروپاشی

سردار بوکان در سال ۱۳۷۹ توسط علی خدامرادی پیشکسوت فوتبال بوکان پایه‌گذاری شد، نام این تیم برگرفته ازعزیزخان مکری ملقب به سردارکل داماد امیر کبیر و وزیر جنگ ناصرالدین شاه قاجار است. عزیزخان مکری یکی از مشاهیر نامدار بوکان است.

سردار بوکان در ابتدای فصل با سرو صدای بسیار زیاد مدیرتی و با جذب اسپانسر مالی وارد مسابقات شد، بوکانی ها در ابتدای فصل با هدایت پیروز قربانی وارد مسابقات شدند، اما کسب نتایج ضعیف نماینده بوکان مساوی بود  با تغییر مدیریت و کادرفنی باشگاه . مدیریت جدید باشگاه داوود سیدعباسی را به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب کرد.

پس از جدایی پیروز قربانی تعداد زیادی از بازیکنان این تیم از جمع قرمزهای بوکان جدا شدند، این موضوع کار را برای کادرفنی جدید بسیار دشوار کرد، وضعیت سردار با هدایت سیدعباسی روز به روز بد تر از گذشته شد، شکست سردار بوکان برابر تیم آخر جدولی مس نوین کرمان زنگ خطر را در بوکان به صدا درآورد.

اما این آخر داستان نبود و وضعیت این باشگاه بیشتر شبیه به یک گروه جنگ زده شده است، در چند روز گذشته مدیران این باشگاه از پس تهیه غذا برای بازیکنان برنیامده‌اند، و بازیکنان این تیم با هزینه شخصی خود غذا تهیه میکنند.

از گوشه و کنار شنیده میشود یکی از مدیران این باشگاه در گفتگویی اعلام کرده است که در قرارداد بازیکنان چیزی به عنوان تهیه غذا نیامده است و هزینه وعده های قبلی نیز از قرارداد بازیکنان کم خواهد شد.

موارد ذکر شده نشان میدهد، سردار بوکان به یکی از مدعیان اصلی سقوط به لیگ دسته سوم شده است، حال باید دید مسئولین استان آذربایجان غربی و شهر بوکان فکری برای این تیم پرهوادار میکنند، یا در انتهای فصل شاهد وداع تلخ مردم بوکان از لیگ دسته دوم خواهیم بود !؟

نویسنده : امیررضا رضایی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qqnm9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بابت حمایت از (پیروز قربانی)از مردم بوکان حلالیت میخواهم /نباید به شعور مردم بوکان توهین میشد
مدیر عامل اسبق باشگاه سردار بوکان گفت: