تاریخ انتشار: 1397/09/17 18:37
کد خبر: 118563

تقسیم امتیاز میان میشو و اکبر/ افاضلی خیال بچه های پائین را راحت کرد!

دیدار دو تیم خونه به خونه و مس رفسنجان علیرغم اینکه 4 گل به همراه داشت ولی برنده ای نداشت.
تقسیم امتیاز میان میشو و اکبر/ افاضلی خیال بچه های پائین را راحت کرد!

رقابت های لیگ یک امروز به ایستگاه پایانی رسید و در یکی از مسابقات هفته پایانی نیم فصل این مسابقات، شاگردان دارکو دراژیچ و اکبر میثاقیان به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند.

در این دیدار ابتدا حسین رسولی بود که شاگردان میثاقیان را در خانه پیش انداخت ولی در ادامه و در شرایطی که تیم میزبان برتری نسبی بر حریف داشت،  ابتدا روی یک ارسال و سپس روی یک ارسال مستقیم، توسط بازیکنان مس رفسنجان، محمد خان احمدی و علی مرزبان برای تیمشان گلزنی کردند تا با پیروزی به رختکن بروند.

در نیمه دوم شرایط برای مس سخت تر شد؛ چرا که شاگردان میثاقیان قصد پیروزی در مسابقه را داشتند و در نهایت هم در دقیقه 77 موفق شدند توسط اسماعیل کیانی به گل تساوی برسند.

در نیمه دوم حملات پرتعداد خونه به خونه سبب شد تا یکی از بازیکنان مس یعنی اکبر صغیری از بازی اخراج شود و شاهد تاخیر زیادی هم در بازی بودیم که سبب شد، داور 7 دقیقه وقت تلف شده بگیرد.

در نهایت اما این نتیجه تاثیر زیادی برای دو تیم نداشت؛ مس رفسنجان با این تساوی دور از خانه، 11 امتیازی شدو خونه به خونه هم 10 امتیازی؛ هر دو تیم در نیم فصل دوم به دنبال فاصله گرفتن از این رتبه خواهند بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2obrkq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غنیمت فرشید از جنگ در اراک/تساوی لحظه آخری و جنجالی