تاریخ انتشار: 1397/10/17 13:56
کد خبر: 114775

کللی فرد : در دو بازی اول شرایط سختی داشتیم / رفته به رفته بهتر خواهیم شد

کللی فرد : در دو بازی اول شرایط سختی داشتیم / رفته به رفته بهتر خواهیم شد

حمید کللی فر روز یکشنبه پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر خوشه طلایی ساوه در جمع خبرنگاران افزود:

متاسفانه در دوبازی اول شرایط سختی داشتیم وضعیت ما را میدانید تا آخرین لحظه نمیدانستیم با چه ترکیبی بازی خواهیم کرد، یک تیم را برای گرم کردن به داخل زمین فرستادیم، ولی یک تیم دیگر را بازی دادیم.

متاسفانه مشکلات عدیده ای وجود داره که گریبان گیر ایرانجوان است، امیدواریم ایرانجوان نیز مثل شاهین یک بالای سر داشته باشد و حیف است تیمی با قدمت 70، 80 سال به این شرایط افتاده است.

کللی فر اظهار داشت : هدف ما کمک به ایرانجوان است، در این راستا انتظار داریم رسانه ها نیز همچون گذشته حامی تیم باشند تا همراه با یکدیگر تیم با سابقه و ریشه دار ایرانجوان از خطر سقوط نجات پیدا کند و ما نیز روز به روز بهتر خواهیم شد.

وی در ادامه افزود : مشکلات اولیه ما بازیکنان جدید بود که نمیدانستیم میتوانند بازی کنند یا نه‌.

کللی فر در ادامه گفت : با تمرینات بیشتر و هماهنگی بیشتر، بازی های ایرانجوان رفته رفته آسان تر می شود و بخصوص بازی‌های 6 امتیازی که با رقبای بالای سر خود داریم در بوشهر است و  این یک فرصت برای فاصله گرفتن از محدوده خطر در جدول است و به امید خدا با حمایت رسانه ها، تماشاگران و بازیکنان که روز به روز بیشتر تلاش خواهند کرد تا تیم را در لیگ دو نگه داریم.

کللی فرد با اشاره به دیدار هفته آینده برابر فولاد  نوین اهواز افزود : این تیم همواره از تیم های شایسته لیگ است ولی باتوجه به مسئولیت پذیری بیشتر بازیکنان در بازی های خارج از خانه به کسب نتیجه در این دیدار امیدوار هستیم.

سرمربی ایرانجوان بوشهر در پایان گفت : به تازگی مقداری پول به بازیکنان تزریق شده است که امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد تا بازیکنان با روحیه مضاعف به مصاف حریفان بروند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48ra5a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سپیدرود رشت-بادران/ نبرد پول و تعصب در شهر باران
اختصاصی/