تاریخ انتشار: 1397/10/20 18:56
کد خبر: 114340

نمایش دور از انتظار قهرمان نیم فصل/ اروند قعر نشین واقعی لیگ یک شد!

هومن افاضلی در یکقدمی بهترین نتیجه این هفته لیگ دسته اول ناکام ماند و در نهایت به یک امتیاز برابر تیم مدعی صعود پاکدشت رضایت داد.
نمایش دور از انتظار قهرمان نیم فصل/ اروند قعر نشین واقعی لیگ یک شد!

هومن افاضلی و تیمش تنها چند دقیقه برای دستیابی به سه امتیاز فاصله داشت اما تیمش که در آستانه یک شوک بزرگ به فرهاد کاظمی و تیمش بود در نهایت به یک امتیاز بازی رضایت داد و به تساوی یک بر یک دست یافت.

در شرایطی که به نظر می‌رسد سرخپوشان پاکدشت کار آسانی در خانه برابر کارون اروند پیش رو داشته باشند و موفق شوند با کسب امتیازات این بازی جایگاه خود را در جمع مدعیان تثبیت کنند، دو تیم با تساوی در نیمه اول به کار پایان دادند. در نیمه دوم اما کارون اروند با گلی که به ثمر رساند سرخپوشان را در شوک برد اما گل دقایق تلف شده مانع از تکمیل این اتفاق شد.

هومن افاضلی که به تازگی هدایت خرمشهری‌ها را برعهده گرفته، موفق شده با جذب نفرات مدنظر خود در گام اول از نیم فصل دوم به نتیجه خوبی دست یابد. سرمربی سابق نفت تهران و صبای قم در این دیدار ترکیب تیمش را با این نفرات روانه زمین کرد: محمدحسین ناییجی، علی مغنمیان، جابر یوسفی، رضا اسدی، مهدی عسکری، کریم احمدی، امین رضایی، سعید حیدری، یاسر وکیلی، علی پور محمد و محمدجواد محمدی

فرهاد کاظمی نیز که یکی از صاحبنام‌ترین بازیکنان را در ترکیب تیم خود دارد، با صدرنشینی در لیگ دسته اول تا پایان هفته پانزدهم به دنبال کسب امتیاز حداکثری از این بازی خانگی بود اما در نهایت با غافلگیری تیمش مواجه شد.

در این دیدار سرخپوشان پاکدشتی در دقایق ابتدایی بازی را در دست گرفتند و فشار زیادی روی دروازه اروند شکل دادند اما رفته رفته بازی به تعادل کشیده شد. نیمه اول بازی با تساوی خاتمه یافت و در شرایطی که انتظار می‌رفت سرخپوشان با توجه به صدرنشینی مقابل حریف خود با قدرت و ایجاد موقعیت بیشتر نیمه دوم را شروع کنند، علی پورمحمد با گل خود در دقیقه 65 شوک بزرگی به اردوگاه تیم فرهاد کاظمی وارد کرد. بعد از دستیابی به این گل ارزشمند اروندی‌ها لایه‌های دفاعی خود را برای محافظت از نتیجه شکل دادند و استراتژی دفاعی‌تری را پیش گرفتند تا حملات سرخپوشان راه به جایی نیابد. با اعلام 5 دقیقه وقت تلف شده برای این بازی انتظار می‌رفت آنها موفق شوند همچنان از این گل محافظت کنند در دقیقه 94 مقاومت آنها شکسته شد و گل تساوی را دریافت کردند.

با این تساوی سرخپوشان پاکدشت با 33 امتیاز و تفاضل گل برتر در صدر باقی ماندند و اروندی‌ها هم با 14 امتیاز در رده پانزدهم حضور یافتند این در حالی بود که سه امتیاز می‌توانست زمینه حضور آنها تا رده یازدهم جدول را نیز فراهم آورد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pdya6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


همهمه در خرمشهر؛ هدف اروند در نقل و انتقالات چیست؟!
اختصاصی فرتاک ورزشی|