تاریخ انتشار: 1397/10/21 15:56
کد خبر: 114264

دست‌نشان: از نتیجه تساوی راضی هستم/ داور بازی هیچ مشکلی نداشت، به او تبریک می‌گویم

مس کرمان دیروز (پنجشنبه) امتیاز حساسی در ماهشهر از دست داد؛ با این وجود سرمربی این تیم از تساوی ناراضی نیست.
دست‌نشان: از نتیجه تساوی راضی هستم/ داور بازی هیچ مشکلی نداشت، به او تبریک می‌گویم

نادر دستنشان در مورد تساوی تیمش در ماهشهر گفت: بازی خوبی بود. اولین بازی برگشت بود که خارج از خانه انجام می‌شد و سختی خاص خودش را داشت. چهار مهره اصلی خود را در اختیار نداشتیم و شرایط زمین و وزش شدید باد هم سبب شد که کنترل بازی دشوار شود. شهرداری هم به تازگی سرمربی خود را تغییر داده بود و نمی.خواست بازنده باشد و با تفکرات دفاعی و ضد حمله به زمین آمد که خوشبختانه دفاع ما غافلگیر نشد؛ فقط روی شوت‌های از راه دور دروازه آرمان شهدانژاد تهدید شد که او عملکرد خوبی داشت.

وی ادامه داد: بازیکنان مس در حملات خوب کار کردند که سه چهار موقعیت هم به دست آوردیم اما در بحث گردش توپ بازیکنان خط میانی ما آنطور که انتظار داشتیم موفق نبودند. با این حال بازیکنانم زحمت کشیدند و در مجموع فکر می‌کنم تساوی در خارج از خانه مقابل تیمی که در آینده مطمئنا نتایج خوبی خواهد گرفت، نتیجه موفقیت آمیزی بود؛ هرچند که می‌توانستیم پیروز بازی باشیم و برای بازی بعدی آماده می‌شویم.

سرمربی مس در مورد قضاوت داور هم گفت: داور بازی در شرایط بسیار عالی سوت زد و قضاوت خوبی را پشت سر گذاشت. هیچکدام از دو تیم از داوری آسیب ندیدند و به چنین داوران جوانی تبریک می‌گویم که شاید کمتر کسی نامشان را شنیده باشد اما شایسته تعریف هستند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pdypr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هدف دست‌نشان در نقل و انتقالات؛ کاهش گل‌های خورده!
اختصاصی فرتاک ورزشی|