تاریخ انتشار: 1397/10/21 16:28
کد خبر: 114260

کمالوند: داور روی کیفیت بازی تاثیر گذار بود/ هم گلمان درست بود، هم کارت قرمز بازیکن ما اشتباه

سرمربی تیم آلومینیوم اراک در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با شهرداری تبریز حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
کمالوند: داور روی کیفیت بازی تاثیر گذار بود/ هم گلمان درست بود، هم کارت قرمز بازیکن ما اشتباه

فراز کمالوند پس از پایان بازی با شهرداری تبریز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اعتقاد بر این دارم که قضاوت داور بر کیفیت بازی تاثیر گذاشت چرا که بازیکن ما بی دلیل اخراج شد و کارت زرد اولی که دریافت کرد اصلا درست نبود ، گلی هم که به ثمر رساندیم کاملا صحیح بود و به اشتباه خطای آفساید گرفته شد.

کمالوند ادامه داد : با اینکه ۴۰ دقیقه ده نفره بازی کردیم و هر دو تیم موقعیت های گلزنی داشتند اما در کل کیفیت بازی تحت الشعاع قضاوت داور قرار گرفت.

سرمربی آلومینیوم اراک در خصوص تیم شهرداری تبریز گفت : شهرداری تیم بسیار خوبی است جا دارد به حیدر جعفری بابت آماده کردن چنین تیم خوبی تبریک بگویم من ایشان را از گذشته می شناسم و می دانم که جزء مربیان بادانش فوتبال تبریز هستند.

کمالوند در خصوص محبوبیت خود در تبریز و نزد هواداران تراکتورسازی بیان داشت : جای تراکتور در قلب من است و پیوندی که من با هواداران این تیم و مردم تبریز دارم گسستنی نیست و وقتی به تبریز سفر می کنم احساس خوشایندی می کنم.

سرمربی آلومینیوم ادامه داد : در هر صورت محمد تقوی نیز زحمات خود را کشیده اما فکر می کنم تغییرات مکرر در مدیریت و مربیگری این باشگاه ممکن است به تیم تراکتورسازی ضربه بزند و ثبات بهترین چیزی است که باید در یک باشگاه وجود داشته باشد.

او افزود : مالک باشگاه تراکتورسازی سرمایه گذاری خیلی عظیمی کرده و باریکنان خوب و نام آشنایی را به خدمت گرفته است و فکر می کنم بستر رسیدن به اهداف تراکتورسازی دور از دسترس نباشد.

کمالوند اضافه کرد : هواداران تراکتورسازی همیشه به من لطف داشتند و من مدیون تراکتورسازی هستم اگر من فراز کمالوند در فوتبال ایران شناخته شدم به خاطر موفقیت های تیم تراکتورسازی و حمایت مردم تبریز از من بوده است.

او در پایان در خصوص هدف گذاری باشگاه آلومینیوم اراک گفت : زمانی که هدایت تیم آلومینیوم را بر عهده گرفتم ۱۰ امتیاز از تیم اول عقب بودیم ناامید نیستیم و تا لحظه آخر تلاش مان را خواهیم کرد چرا که خوشحال می شوم که کاری را برای اراکی ها انجام دهم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l8z8e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار شهرداری تبریز و آلومینیوم اراک
از نگاه دوربین مهرداد نوع بشر؛