تاریخ انتشار: 1397/10/21 16:32
کد خبر: 114259

حیدر جعفری: از نتیجه بازی رضایتی ندارم/ کمی پول تزریق شده اما بازهم کمبود داریم

سرمربی تیم شهرداری تبریز پس از تساوی مقابل شهرداری تبریز در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنان پاسخ داد.
حیدر جعفری: از نتیجه بازی رضایتی ندارم/ کمی پول تزریق شده اما بازهم کمبود داریم

حیدر جعفری پس از پایان بازی تیمش برابر آلومینیوم اراک در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد : جا دارد یک خسته نباشید به بازیکنان خودم و به تیم حریف بگویم امروز بازیکنانم فوق العاده ظاهر شدند و برنامه و تاکتیک هایی که در جلسه فنی به آنان انتقال داده و گوشزد کرده بودیم به خوبی در زمین پیاده کردند.

جعفری ادامه داد : کاملا فضاهای نفوذ تیم را بستیم که این موضوع باعث شد تیم حریف در نیمه دوم رو به بازی مستقیم آورد ما علارغم داشتن مالکیت توپ چند موقعیت گلزنی را بدست آوردیم که متاسفانه در ضربات آخر کم دقت بودیم در مجموع از عملکرد بازیکنانم راضی هستم‌.

وی افزود: اما از نتیجه بدست آمده رضایتی ندارم دوست داشتیم که سه امتیاز بازی را کسب کنیم اما به هرحال نشد و امیدوارم در بازی بعدمان برابر شاهین شهرداری بوشهر دقت و تمرکز لازم را داشته تا به ۳ امتیاز بازی دست یابیم و این دور از دسترس بازیکنان شهرداری نیست.

سرمربی شهرداری تبریز بیان داشت : آنانی که بازی را از نزدیک تماشا کردند فکر کنم متوجه با برنامه بودن تیم شهرداری شدند و دیدند که بازیکنان بومی و شایسته ای در این تیم جمع شده اند و من از آنها تشکر می کنم که با نظم خاصی بازی کرده و تمرکزشان روی بازی خود می گذارند.

وی در خصوص فعالیت این تیم در بازار نقل و انتقالات زمستانی گفت : علارغم سایر تیم ها ما بازیکنی را جذب نکردیم البته با دو بازیکن صحبت کردیم اما به طور رسمی آنان را جذب نکردیم و با بازیکنان بومی نیم فصل اول استارت زدیم و به این بازیکنان بومی امیدوار هستیم.

او در خصوص آخرین شرایط این تیم از لحاظ مالی بیان داشت : با تلاش و مساعدت شهردار محترم کلانشهر تبریز و رییس شورای شهر تبریز و مخصوصا دکتر سلیمانی درصدی از مطالبات بازیکنان پرداخت شد امیدوارم که این حمایت ها از تیم بیشتر شده تا موفقیت بیشتری در تیم حاصل شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k7g7a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شهرداری تبریز - قشقایی؛ ترک ها به هم رسیدند/فروردین و جعفری در پی ادامه شگفتی