تاریخ انتشار: 1397/10/24 17:48
کد خبر: 113887

انصاریان: نمی‌خواستم دل کسی را بشکنم

علی انصاریان به خبرورزشی گفت: نمی‌توانم ساکت بنشینم و ببینم که یک نفر در مورد مردم ایران حرف‌های غیرواقعی می‌زند یا مزه‌پرانی می‌کند
انصاریان: نمی‌خواستم دل کسی را بشکنم

ماجرای طعنه‌های علی انصاریان در برنامه ورزشگاه به گزارشگر افغانستانی دیدار ایران و یمن، شرایط عجیبی را ایجاد و موج بزرگی را پدیدار کرد. آن گزارشگر مسائلی در مورد حذف برخی صحنه‌ها هنگام پخش فوتبال در ایران مطرح کرده بود و انصاریان نیز جواب نسبتاً تندی به او داد. جوابی که البته با تقلید لهجه همراه بود. وقتی اعتراض گزارشگران افغانستانی رسانه‌ای شد، انصاریان از مردم این کشور عذرخواهی کرد و گفت: «منظور من فقط حرف‌های آن گزارشگر بود نه مردم عزیز کشور افغانستان.»

در همین رابطه انصاریان در مصاحبه‌ای گفت: «مسائلی که در آن احساس کنم غرور مردم کشورم را نشانه رفته، برایم حساسیت ایجاد می‌کند و در موردش صحبت می‌کنم. حالا هر موضوعی که باشد. من نمی‌توانم ساکت بنشینم و ببینم که یک نفر در کشوری دیگر، در مورد مردم ایران حرف‌های غیرواقعی می‌زند یا مزه‌پرانی می‌کند.»

او همچنین اضافه کرد: «با این حال اصلاً دلم نمی‌خواهد آدمی جنجالی باشم و مسائلی را به زبان بیاورم که دل دیگران را بشکند. مردم افغانستان خواهران و برادرانم هستند و هرگز به دنبال آن نبودم که غرورشان را خدشه‌دار کنم. اگر کسی از حرف‌هایم ناراحت شده، عذرخواهی می‌کنم ولی منظور من حرف‌هایی بود که آن گزارشگر زد و خواستم به او بگویم هنگام گزارش، به فکر اتفاقات داخل زمین باشد. من علی انصاریان هستم و قوانین اجرا در صدا و سیما را می‌دانم. مطمئن باشید پایم را فراتر از مسئولیت‌هایم نمی‌گذارم. دلم می‌خواهد مردم ایران همیشه شاد باشند و کسی هم جرأت ندارد به آن‌ها بگوید بالای چشم تان ابروست!»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ob7el

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نظر جالب برهانی در مورد چهارستاره پرسپولیسی+فیلم

حریف کره ای بهتر از کاشیما آنتلرز بود!خوشحالم که برانکو هست
انصاریان:تلویزیون نباید با حذف امثال فردوسی پورها، علیخانی ها و رشیدپورها بیننده هایش را از دست بدهد