تاریخ انتشار: 1397/11/21 13:45
کد خبر: 110594

اظهارات نامجومطلق پس از جدایی از باشگاه شهرداری ماهشهر

مجید نامجومطلق، سرمربی مستعفی تیم فوتبال شهرداری بندرماهشهر گفت که باشگاه، بازیکنان مورد نظرش را جذب نکرد و به همین خاطر، احساس کرد که نمی‌تواند به تیم شهرداری کمک کند.
اظهارات نامجومطلق پس از جدایی از باشگاه شهرداری ماهشهر

مجید نامجومطلق درباره استعفایش از سرمربیگری تیم فوتبال شهرداری بندرماهشهر اظهار داشت: با وجود تلاشی که در این تیم کردم، متأسفانه شرایط برای ادامه همکاری فراهم نبود، به همین خاطر ترجیح دادم در جایی که منشاء خدمت نیستم، حضور نداشته باشم و به تهران بازگشتم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا منتظر تصمیم مدیران باشگاه شهرداری بندرماهشهر برای ادامه حضور در این تیم خواهد بود یا خیر، تصریح کرد: من استعفایم را به مدیران باشگاه شهرداری ارائه و با آنها خداحافظی کردم. فکر می‌کردیم شرایط تیم تغییر کند. متأسفانه چند بازیکن تأثیرگذارمان از جمع ما جدا شدند و نتوانستیم بازیکنان مورد نیاز خود را هم جذب کنیم.

سرمربی مستعفی شهرداری بندرماهشهر با بیان اینکه یک تیم برای موفقیت به بازیکنانی توانا نیاز دارد گفت: هدفم از حضور در بندرماهشهر و هدایت تیم شهرداری، کمک به این تیم بود، اما دیدم که کار جلو نمی‌رود و احساس کردم نمی‌توانم به شهرداری بندرماهشهر کمک کنم. به همین خاطر تصمیم به کناره‌گیری گرفتم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yvqqj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش تصویری تمرین تیم فوتبال شهرداری آستارا در شهر بابلسر