تاریخ انتشار: 1397/11/22 20:49
آخرین تحولات باشگاه شهرداری ماهشهر؛
کد خبر: 110441

ششمین سرمربی شهرداری ماهشهر چه کسی خواهد بود؟

تیم فوتبال شهرداری بندرماهشهر طی دو فصل اخیر که در لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور دارد ۵ سرمربی را بر روی نیمکت خود نشانده که همگی بعد از مدت کوتاهی به دلایل نتایج ضعیف از کار برکنارشده یا استعفا دادند.
ششمین سرمربی شهرداری ماهشهر چه کسی خواهد بود؟

اکنون مدیران این باشگاه به دنبال سرمربی ششم برای هدایت این تیم در ادامه فصل هستند تا رکورد عجیب بیشترین تغیر سرمربی در ایران را به نام خود ثبت کنند.

(سال۱۳۹۶)

۱_سیدکورش موسوی13 بازی 16 امتیاز

۲_کورش برمک 2 بازی بدون امتیاز

۳_علیرضامرزبان 19 بازی 25 امتیاز

(سال۱۳۹۷)

۴_داوودمهابادی 15 بازی 14 امتیاز

۵_مجیدنامجومطلق 4 بازی 1 امتیاز

۶_؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به نظر می رسد شانس هوشنگ لوینیان و کورش بختیاری زاده دستیاران نامجومطلق برای تصدی پست سرمربیگری شهرداری بیشتر از بقیه خواهد بود و یکی از آنها هدایت این تیم را در دیدار بعدی برابر شاهین بوشهر به عهده خواهد گرفت.

اما سوالی که در این میان برای همگان مبهم است اینکه مشکل تیم فوتبال شهرداری کجاست؟ اگر مشکل از سرمربیان بود که با این همه تغیر بالاخره باید حل می شد؟ همه این تغیرات سرمربیان در تیم باعث ایجاد هزینه دو برابری از پول بیت المال شهر است اما متاسفانه تاکنون هیچ مقام مسئولی در این شهرستان پیگیر این موضوع نشده و همچنان باید سرمربی تغیر دهیم.

در سال های اخیر باشگاه شهرداری بندرماهشهر فاقد کمیته های فنی و انضباطی بوده در حالی که ایجاد کمیته فنی و انضباطی باعث نظارت بر جذب و عملکرد فنی و اخلاقی مربیان و بازیکنان می شود تا دیگر بازیکنان پا به سن گذاشته و بی کیفتی چون رضا حقیقی و مجتبی زارعی به راحتی جذب نشوند و پول بیت المال این شهر به راحتی برای جذب مربیان مقطعی هدر نرود.

گفته می شود قرار است روز سه شنبه ۲۳ بهمن ماه جلسه تعین وضعیت باشگاه شهرداری با حضور اعضای شورای شهر، شهردار، هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه برگزار و در خصوص پیشنهاد تشکیل کمیته های فنی و انضباطی و همچنین انتخاب سرمربی و پرداخت مطالبات بازیکنان تصمیم گیری شود.

خبرنگار:جعفرابوشهید


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qwvjj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی شهرداری ماهشهر بعد از باخت برابر ایرانجوان بوشهر استعفا داد