تاریخ انتشار: 1397/11/24 18:12
انتقاد مدیرعامل شهرداری ماهشهر از هواداران؛
کد خبر: 110183

چرا هر مربی‌ای به ماهشهر می‌آید باید اذیت شود؟!

مدیرعامل باشگاه شهرداری با بیان این‌که چرا هر سرمربی که به ماهشهر می‌آید باید اذیت و عرصه بر آن تنگ شود؟ گفت: ابتدای فصل تیم را به خوبی بستیم و خود من نیز به موفقیت آن بسیار امیدوار بودم اما خیلی موارد باعث شد که تیم اکنون در قعر جدول باشد.
چرا هر مربی‌ای به ماهشهر می‌آید باید اذیت شود؟!

داریوش گنجی‌پور در خصوص جدایی مجید نامجومطلق از تیم فوتبال شهرداری ماهشهر، اظهارکرد: آقای نامجومطلق در چهار بازی که سرمربی تیم بود، تنها به یک امتیاز رسید که متاسفانه نتایج خوبی نبود. خود او نیز پیش از بازی هفته قبل به من گفت که به دلایل شخصی و تیمی دیگر نمی‌توانم به شهرداری ماهشهر کمک کنم و خواستار جدایی از تیم شد ولی از او خواستیم که کنار تیم باشد و کارش را ادامه دهد که آقای نامجو مطلق نیز این موضوع را پذیرفت.

وی ادامه داد: اما پس از شکست در بازی هفته گذشته، آقای نامجو مطلق مجددا اعلام کرد که واقعا دیگر نمی‌توانم به تیم شهرداری ماهشهر کمک کنم ولی باز هم به او اصرار کردیم که حداقل برای بازی این هفته برابر شاهین بوشهر به عنوان سرمربی کنار تیم باشد تا در ادامه فکری به حال سرمربیگری تیم کنیم. البته ما هم به این نتیجه رسیدیم که باتوجه به نتایج کسب شده که خوب و دلچسب نبودند، شاید این مربی دیگر نمی‌تواند به ما کمک کند و در نهایت هم با یکسری پیش شرط‌های مالی با جدایی نامجو مطلق که به صورت صورت توافقی و دوستانه بود موافقت کردیم و هیچ مشکلی بین طرفین به وجود نیامد.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ماهشهر گفت: در حال حاضر نیز آقایان لوینیان و بختیاری‌زاده به عنوان مربی مشغول به فعالیت هستند و تصمیم داریم فعلا با همین دو نفر به کارمان ادامه دهیم تا ببینیم در آینده چه خواهد شد. هنوز بحث جدی در باشگاه درباره سرمربیگری تیم نداشته‌ایم و همه چیز به نتایج بازی‌های آینده‌مان بستگی دارد و اگر با همین دو مربی به نتیجه لازم برسیم، احتمال این‌که تا پایان فصل با آن‌ها به کارمان دهیم، وجود دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اعتراض عده‌ای از تماشاگران که در گذشته نیز با حضور در ورزشگاه، جو بازی را بر هم می‌زدند و مانع از کار مربیان می‌شدند، این بار نیز در جدایی نامجومطلق تاثیرگذار بود؟ عنوان کرد: در بازی گذشته مورد خاصی از هواداران ندیدیم و همانطور که در گذشته نیز گفتم تعداد انگشت‌شماری هستند که جو را متشنج می‌کنند. ما در مجموع هواداران بسیار خوبی داریم که واقعا از تیم حمایت می‌کنند و قدردان آن‌ها هستیم. ما دوست داریم هواداران از تیم حمایت کنند و معنی هوادار نیز این است که در همه حال و در هر شرایط حامی تیم خود باشد. این‌که برد بیاوریم و آن زمان هواداران کنارمان باشند، کار چندان بزرگی نیست. مهم این است که در سختی‌ها از تیم حمایت کنند.

گنجی‌پور همچنین در پاسخ به این سوال که چرا شهرداری ماهشهر که در ابتدای فصل خیلی خوب بسته شده و خیلی‌ها نیز آن را مدعی صعود به لیگ برتر می‌دانستند، اکنون در قعر جدول قرار دارد و برای فرار از سقوط تلاش می‌کند؟ گفت: واقعا ابتدای فصل تیم خوبی را بستیم و خود من نیز به موفقیت شهرداری ماهشهر بسیار امیدوار بودم. به هر حال خیلی از موارد باعث شد که این تیم اکنون در قعر جدول باشد.

وی افزود‌:‌ حتی آقای مهابادی که از تیم جدا شد، سرمربی بسیار خوبی بود و اکنون که در فجر سپاسی است، به خوبی نتیجه می‌گیرد و این یعنی ما با حضور این مربی در شهرداری ماهشهر از نظر فنی مشکلی نداشتیم. اما باید این سوال را پرسید که چه شد که شهرداری ماهشهر به یکباره از هم پاشید و چرا هر سرمربی که به ماهشهر می‌آید باید اذیت و عرصه بر آن تنگ شود؟ این چرایی‌هایی است که خیلی‌ها باید جوابگوی آن باشند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kxdgd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نقش جهان آماده میزبانی از شهرداری ماهشهر