تاریخ انتشار: 1397/11/24 18:55
هر دم از این باغ بری می‌رسد؛
کد خبر: 110174

مشکل پرسپولیس به لیگ یک منتقل شد!

در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ دسته یک در بازی آلومینیوم اراک و گل ریحان البرز در استادیوم امام خمینی اراک اتفاق جنجالی رخ داد.
مشکل پرسپولیس به لیگ یک منتقل شد!

در این بازی وقتی بازیکنان گل ریحان البرز وارد رختکن استادیوم شدند، متوجه شدند که سیستم گرمایشی ورزشگاه امام خمینی اراک از کار افتاده در حالی که هوای اراک سرد است و مسئولان ورزش اراک و استادیوم به چه چیزی فکر کردند که این مشکل را قبل بازی برطرف نکردند! آیا مسئولان برگزاری و تیم میزبان خجالت نکشیدند از اینکه تیم مهمان برای خودشان هیتر برقی خریدند؟ تا کی باید استادیوم ها مشکل داشته باشند!

کشورهای همسایه همچون امارات و قطر و عربستان و حتی عراق در ساخت استادیوم بهترین تجهیزات را برای ورزشگاه ساخته شده خود در نظر گرفته اند تا جایی که یکی میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ است یکی دیگر تا چند روز پیش میزبان جام ملت ها بود و حتی میزبان رقابت های مهم لیگ های اروپایی می شوند اما ما در داشتن سیستم گرمایشی و برق استادیوم ها و اشکالات دیگر در آن ها مشکل داریم. دقیقا مشکلی که در اهواز با سیستم روشنایی برای پرسپولیس رخ داد، با بی‌تدبیری مدیران باشگاه آلومینیوم و پس از چند روز، در لیگ یک نیز با مشکل گرمایشی به وجود آمد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/279rgv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تساوی در دیدار 6 امتیازی لیگ یک/ دوئل لیگ برتری‌ها بدون گل شد
آلومینیوم اراک 0 - گل ریحان 0

بحران مالی در آلومینیوم اراک قوت گرفت
از ماندن سعید اکبر زاده تا رفتن علی دهشمند و نادر مقدسی