تاریخ انتشار: 1397/11/24 21:10
نمی‌دانم تیم‌های صنعتی دنبال چه هستند؛
کد خبر: 110158

یحیی بهاری: برخی‌ها به ما تماس می‌گیرند که ببازید و پول بگیرید!

نود ارومیه در دیداری جنجالی، در خانه مقابل تیم مس کرمان با نتیجه 0-0 متوقف شد.
یحیی بهاری: برخی‌ها به ما تماس می‌گیرند که ببازید و پول بگیرید!

یحیی بهاری مدیر تیم فوتبال نود ارومیه در گفتگو با فرتاک ورزشی در خصوص درگیری‌های قبل از بازی این دو تیم گفت: اینها قبل بازی در حال گرم کردن می‌آمدند سمت زمین ما و می‌خواستند بازی را بهم بریزند. تیم مس خودش مشکل داشت و بعد بازی زدند فضای رختکن را درب و داغون کردند. دروازه‌بان تیم و یکی از بازیکنان تیم در رختکن به صورت وحشتناک درگیر شدند.

وی افزود: در جریان بازی مشکل خاصی نبود و تیم‌ها می‌خواهند با این کارهایشان در ارومیه، فوتبال ما را زیر سئوال ببرند. تیم شما می‌خواهد گرم کند، خب در زمین خودتان گرم کنید چرا به زمین ما ورود می‌کنید؟ فیلم بازی را خوشبختانه داریم و آنها به صورت خطی قبل بازی از لب خط خود تا پشت 18 قدم ما استراحت می‌زدند انتظار دارید ما بگوئیم خوش آمدید!

وی ادامه داد: این تیم‌های صنعتی من نمی‌دانم دنبال چه هستند. اگر هم هواداران ما فحاشی کردند که نکردند، بازیکنان مس ترکی متوجه می‌شوند که می‌گوئید هوادارن ما فحش دادند؟! هیچ فحاشی صورت نگرفت و هواداران تیم خودشان را تشویق کردند. در بازی قبلی با گل ریحان بچه مدرسه‌ای‌های کرج علیه من و بیاتلو فحاشی می‌کردند. در آنجا چرا کسی هیچ حرفی نزد.

بهاری خاطر نشان ساخت: کرمانی‌ها چه چیزی را می‌خواهند توجیح کنند؟ آنها اگر چیزی برای گفتن دارند باید داخل زمین نشان دهند. کل فیلم بازی را برای فدراسیون ارسال می‌کنیم. ما محکوم هستیم که ببازیم، اگر نبازیم حاشیه ایجاد می‌شود. من نمی‌گویم در ورزشگاه ارومیه مشکل نیست، ما هم مشکل داریم اما چرا برای ورزشگاه‌های دیگر را پوشش نمی‌دهند؟ نمی‌خواهم ورود کنم که چه پیشنهاداتی و چه تماس‌هایی برای ما گرفته می‌شود تا بازی را واگذار کنیم اما ما شرافتمان را زیر سئوال نخواهیم برد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jwado

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکایت یحیی بهاری از حیدر جعفری در مراجع قضائی