تاریخ انتشار: 1397/11/25 13:54
کد خبر: 110084

فرار رو به جلوی مالک متواری/هر که افشاگری کرد را متهم به اخاذی کنید!

چند وقتی است نبود مالک باشگاه لیگ یکی در رسانه ها خبر ساز شده است.
فرار رو به جلوی مالک متواری/هر که افشاگری کرد را متهم به اخاذی کنید!

باشگاه مدعی لیگ یکی که با شروع نیم فصل دوم درگیر حواشی خود ساخته ای شده است،آرام آرام می رود که از کورس مدعیان صعود به لیگ برتر عقب بماند.

مالک این باشگاه که تا چند سال گذشته و در شرق تهران به بیزینس لیزینگ خودرو اشتغال داشت،بر چشم به هم زدنی ثروت زیادی به هم می زند که عوارض همان جهش سریع نیز گویا امروز گریبانش را گرفته است.

اما در چند روز گذشته و در حالی که وی بنا به دلایلی که در مطالب بعدی بدان اشاره خواهد شد،در خارج از ایران به سر می برد،به اطرافیان خود در واتس آپ گفته است که هر رسانه و فردی به درد سر های من و باشگاه پرداخت را متهم به اخاذی و موارد دیگر کنید!

اما نکته جالب توجه ماجرا این جاست که وی در این راه از وجود مشاورانی بهره می برد که خودشان اندر خم یک کوچه اند و از رنج اعتیاد به مواد مخدر گرفته تا به مسائلی چون دلالی آلوده اند و ما را یاد ضرب المثل قدیمی می اندازد که"گل بود به سبزه نیز آراسته شد"

با یک حساب دو دو تا چهار تای ساده حتی یک انسان کند ذهن هم می تواند به راحتی پی به این موضوع ببرد:

هر رسانه ای که چشم بر فساد ببندد و سکوت کند خود آلوده است و رشوه بگیر و هر که نا پاکی ها را فریاد بزند مبرا از هر اتهامی خواهد بود و البته مورد هجمه همان مفسدان،وگرنه خود شان بهتر می دانند که برای اخاذی راه های بهتری هم به جز انتقاد و افشا گری وجود دارد!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2llgwe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار آلومینیوم اراک و گل ریحان البرز
از نگاه دوربین مسعود اکبری؛

تصاویر/ دیدار قشقایی شیراز و فجرسپاسی
از نگاه دوربین علیرضا شمس؛