تاریخ انتشار: 1397/12/02 20:53
کد خبر: 109140

کشف استعداد های پنهان مربیگری در رفسنجان استان کرمان

کشف استعداد های پنهان مربیگری در رفسنجان استان کرمان

کلاس مربیگری سطح c ایران از ٢٤ بهمن ماه به مدت یک هفته در شهرستان رفسنجان استان کرمان در حال برگزاری است.این کلاس ازاین جهت حائز اهمیت است که مسئولین کرمانی به دنبال استعدادهای پنهان مربیگری در استان می باشند بدلیل این که کرمان در حال حاضر از این مسئله رنج می برد .

دکتر علی قرایی در آیین افتتاح کلاس مربیگری درجه C ایران اظهار داشت: حضور بنده در افتتاحیه این کلاس، نشان از اهمیتی دارد که هیئت فوتبال استان برای بحث آموزش، خصوصا مدارج ابتدایی و اولیه مربیگری قائل است.

photo_2018-11-24_22-41-10

وی افزود: یکی از برنامه های  بنده در هیئت فوتبال ارتقاء آموزش از نظر کمیت و کیفیت بود و اعتقاد داشتیم اساس کار ما در توسعه فوتبال استان کرمان، باید بهاء دادن به مبحث مهم آموزش باشد.

دکتر قرایی با بیان این که پرورش مربیان با کیفیت با برگزاری دوره‌های آموزشی مفید ممکن است، تصریح کرد: ما برای داشتن یک فوتبال باکیفیت نیاز به بازیکنان باکیفیت داریم و این بازیکنان باکیفیت را مربیان باکیفیت پرورش می‌دهند و مربی باکیفیت هم باید مدام آموزش ببیند و خود را بروز کند.

وی ادامه داد: اولویت ما هم در بحث آموزش، برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه مربیگری در شهرستان‌ها است و امروز می‌بینیم آنچه فوتبال استان را تهدید می‌کند، این است که در جنوب و شرق مربیان و داوران آموزش‌های کمتری دیده‌اند ولی ما سعی داریم این بی‌عدالتی را از بین ببریم و آمادگی داریم در صورتی که درخواستی از هرکدام از شهرستان‌ها باشد کلاس‌های مربیگری و داوری را در آن شهرستانها برگزار کنیم.

photo_2019-01-14_17-25-58

دکتر قرایی با تقدیر از نژادباقری مدرس این دوره اموزشی بیان کرد: امروز از اینکه این کلاس در رفسنجان برگزار شده خوشحالم اما آنچه خوشحالی من را بیشتر می‌کند، حضور مدرس بومی در این کلاس هست که آقای نژاد باقری از مدرسان تحصیل کرده و جوان استان کرمان می‌باشند که تدریس این دوره را برعهده دارند.

از نکات قابل اهمیت این کلاس میانگین سنی پایین شرکت کننده ها می باشد که به مسئولین نوید اینده روشنی برای مربیگری استان کرمان می دهد.

شایان ذکر است مدرس این دوره از کلاس های مربیگری اقای صادق نژاد باقری مدرس فدراسیون می باشند

photo_2019-01-14_17-25-57


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pw7ea

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شفر ترکیب 11 نفره استقلال را اعلام کرد