تاریخ انتشار: 1397/12/14 00:41
پیش بازی آوالان کامیاران - چوکا تالش
کد خبر: 107775

کورد ها و نمایش فرهنگ! / عقاب بی بال و پر تالش از بحران خارج میشود؟

در یکی از دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور در گروه الف دو تیم آوالان کامیاران و چوکا تالش به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
کورد ها و نمایش فرهنگ! / عقاب بی بال و پر تالش از بحران خارج میشود؟

آوالان کامیاران که به ظاهر از حمایت های مسئولین استان کردستان برخوردار بود این روزها شرایط مالی بدی دارد و بازیکنان این تیم دست به اعتصاب زده‌اند، این اعتصاب تا حدی ادامه داشت که آوالان هفته گذشته برابر مس نوین کرمان حاضر نشد.

با توجه به قانون فدراسیون اگر آوالانی ها در این دیدار حاضر نشوند از لیگ کنار گذاشته میشوند، این تیم در نیم فصل نخست شرایط خوبی داشته است و هم‌اکنون در منطقه امن جدول حضور دارد، کامیارانی ها اگر این روند رو به پایین خود را ادامه بدهند قطعا در ادامه فصل به گزینه سقوط تبدیل خواهند شد.

در طرف مقابل دیگر تیم بحران زده جدول یعنی چوکا تالش قرار دارد، تیمی که در هفته های گذشته به زنگ تفریح تیم های حریف تبدیل شده است، چوکا هفته گذشته در خانه برابر تیم قعر نشین ایرانجوان به تساوی صفر بر صفر دست یافت تا نشان بدهد عقاب تالش وضعیت بدی را سپری میکند.

اما نکته قابل ذکر این دیدار درگیری هواداران چوکا با بازیکنان و کادرفنی آوالان در دیدار رفت بوده است، به‌نظر میرسید کورد ها در این دیدار به دنبال انتقام باشند اما باشگاه آوالان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که هواداران این تیم به دنبال ایجاد حاشیه نیستند، باید دید کوردها فرهنگ خود را به رخ حریف شمالی خود میشکند یا آن‌ها نیز اسیر حواشی خواهند شد.

 

جایگاه دو تیم در جدول :

آوالان کامیاران با ۲۷ امتیاز در رده هفتم جدول جای گرفته است، چوکا تالش نیز با کسب ۳۰ امتیاز از بیست بازی گذشته خود در رده پنجم جدول قرار دارد.

 

نتیجه دیدار رفت :

چوکا در دیدار رفت با یک گل توانست نمایتده کردستان را شکست بدهد.

 

کوبل داوری :

سید‌رحیم حسینی - فرید شرفی - علی شکری - سعید قراملکی  ناظر داوری : حسین نیرو یار

 

گفتنی است این دیدار از ساعت ساعت ۱۴:۴۵ روز سه‌شنبه ۱۴ اسفند‌ ماه در ورزشگاه آزادی کامیاران برگزار خواهد شد‌.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48akqn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکست چوکا در دیدار برابر تیم گمنام

کردها به هم رسیدند / همسایه‌ها رقیب شدند!
پیش بازی سردار بوکان - آوالان کامیاران

جنگ بالا نشینان در قلعه عقاب ها / بازی ۶ امتیازی هفته
پیش بازی چوکا تالش - خوشه طلایی ساوه