تاریخ انتشار: 1397/12/24 14:30
حمزه لو در برنامه فوتبال یک:
کد خبر: 106600

ذات فوتبال پاک است اما تبانی هم وجود دارد

تشکیل کارگروه نظارت ویژه در هفته های پایانی لیگ دسته اول ضروری است. دکتر حمید حمزه لو،مدیرعامل باشگاه گل ریحان البرز لحظاتی قبل میهمان تلفنی برنامه "فوتبال یک "بود و در خصوص بحث داغ این روزهای فوتبال کشور در رابطه با تبانی و ناپاکی توضیحاتی ارائه کرد.
ذات فوتبال پاک است اما تبانی هم وجود دارد

دکتر حمید حمزه لو در پاسخ به سوال مجتبی پوربخش که از ایشان پرسید هفته گذشته شما در مصاحبه ای مطبوعاتی از فدراسیون فوتبال درخواست کردید کارگروه ویژه برای نظارت بر هفته های پایانی لیگ دسته اول تشکیل شود تا نتایج پاک رقم خورده و حق به حقدار برسد،گفت:ابتدا عرض سلام و ادب دارم خدمت شما آقای پوربخش، مهمانان گرامی و مخاطبان محترم برنامه فوتبال یک.اول باید تاکید کنم ذات فوتبال پاک است و شاید بخش بسیار کوچکی از فوتبال آلوده شده باشد وگرنه بخش عمده آن پاک است و شکی هم نیست، اما تبانی هم وجود دارد. تبانی جرم هست و کسی هم که داخل این مسیر قرار میگیرد مجرم خواهد بود.

حمزه لو ادامه داد:دوم مبارزه با ناپاکی های فوتبال فقط حرف من نیست. همین امروز با چند مدیر فوتبالی صحبت می کردم که این موضوع  دغدغه اغلب مدیران عامل شاغل در فوتبال باشگاهی ایران هم است . اتفاقا چندی پیش که با آقای تاج، رئیس محترم فدراسیون فوتبال صحبت می کردم همین حرف را به ایشان زدم و متوجه شدم بحث مبارزه با تبانی و ناپاکی یکی از دغدغه های اصلی ایشان هم هست.الان هم جا دارد یک دست مریزاد و خداقوت به فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و کمیته اخلاق و مراجع ذیصلاح بگویم که با جدیت و شدت به دنبال برخورد با متخلفان هستند.متاسفانه این زشتی ها و پلشتی ها در فوتبال وجود دارد و غیر از برنامه امروزشما از گوشه و کنار می شنویم که تلاش هایی صورت میگیرد که به شکل نامشروع نتایج فوتبال تغییر کند و ما به همین خاطر از آقای تاج و فدراسیون فوتبال درخواست کردیم ورود کنند و جلوی زد و بند و تبانی رو بگیرند.

دکتر حمزه لو خطاب به مجری برنامه ادامه داد: آقای پوربخش! لطفا به این نکته توجه داشته باشید ما بخش خصوصی هستیم. گل ریحان البرز با بودجه شخصی اداره میشود و خدای ناکرده یک گل، یک اتفاق یا رفتار غیر فوتبالی امکان دارد سرنوشت یک باشگاه خصوصی را با چالش مواجه کند. امیدوارم این دغدغه های ما و سایر باشگاه های لیگ یکی با زحمات دوستان و تشکیل تیم نظارت ویژه بر هفته های پایانی ضروری است و با تشکیل آن دغدغه همه ما در  مسابقات لیگ دسته اول برطرف خواهد شد.باز هم میگویم که به اعتقاد من و اغلب دوستان کل فوتبال ناپاک نیست و فقط بخش کوچکی از آن ناپاک هست و از ته دل آرزو می کنیم با تلاش مسئولان امر از لوث وجود نااهلان پاک شود.

دکتر حمزه لو در پایان در پاسخ به این سوال که برای تبانی به صورت مستقیم با شما یا بازیکنان گل ریحان هم تماس گرفته شده یا نه،پاسخ داد: خیر به صورت مستقیم تماس یا صحبتی نبوده ولی به صورت غیر مستقیم این اتفاق افتاده است. امیدوارم در هفته های پایانی مسابقات لیگ دسته اول آزادگان جلوی ناپاکی ها و زد و بندها گرفته شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4576a9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نامه باشگاه سایپا درخصوص دلیل عدم حضور بازیکنان این تیم در اردوی تیم امید