تاریخ انتشار: 1397/12/25 18:31
گل ریحان 3 - ملوان بندرانزلی 1
کد خبر: 106425

مجتبی حسینی در بین مثلث صعود/ قوها پس از مدت‌ها باختند

از بازیهای هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول عصر امروز دو تیم ملوان بندر انزلی و گل ریحان البرز در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف یکدیگر رفتند.
مجتبی حسینی در بین مثلث صعود/ قوها پس از مدت‌ها باختند

این بازی که سه امتیاز آن بیشتر از اینکه به کار ملوانان بیاید به درد گل ریحان می خورد با حملات این تیم آغاز شد و شاگردان مجتبی حسینی به دنبال این بودند تا بتوانند با به ثمر رساندن گل زودهنگام کار حریف را در همان نیمه اول یکسره کنند این اتفاق در دقیقه ۲۰ بازی افتاد و بدین ترتیب خطای کاپیتان ملوانان در محوطه جریمه یک ضربه پنالتی برای حریف به دنبال داشت که به دنبال آن مهدی نیایش پور موفق شد با گل کردن ضربه، کرجی‌ها را پیش بیندازد.

بعد از گلزنی گل ریحان، ملوانان به پیش آمدند و سعی کردند با حملاتی که در دستور کار خود قرار می دهند به دروازه گل ریحان برسند تا حداقل پیش از پایان بازی در نیمه اول با تساوی به کار خود پایان دهند. این اتفاق هم با حملات بازیکنان تیم ملوان افتاد و شاگردان احمدزاده موفق شدند در جریان یکی از حملات خود به یک ضربه پنالتی از روی خطای هند بازیکن حریف برسند این اتفاق در دقیقه ۴۲ افتاد و شهریار مغانلو پشت آن ایستاده و گل تساوی ملوان را به ثمر رساند تا پس از به صدا درآمدن سوت پایان نیمه اول هر دو تیم بدون شکست 45 دقیقه ابتدایی را با تساوی یک بر یک به پایان برسانند و راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم هم این تیم گل ریحان بود که توانست بازی را در اختیار بگیرد چراکه برای آنها سه امتیاز بازی از اهمیت ویژه ای برخوردار بود در طرف مقابل ملوانان که با دارا بودن اوضاع بسیار وخیمی از نظر مالی و مدیریتی پا به این بازی گذاشتند به دنبال این بودند تا با اداره بازی بتوانند یک امتیاز از زمین انقلاب کرج به دست بیاورند و سپس راهی انزلی شود.

اما شاگردان مجتبی حسینی پس از حدود هشت دقیقه پس از آغاز نیمه دوم توانستند باز هم توسط مهدی نیایش پور به گل برسند. این بازیکن در دقیقه 53 توانست گل دوم خود و گل سوم بازی را به ثمر برسانند و تقریبا می‌توان گفت خیال بازیکنان تیم خودی را برای ادامه بازی راحت کرد.

پس از این گل بازیکنان ملوانان باز هم به دنبال این بودند تا برای دومین بار بازی را به تساوی بکشانند و بتوانند با حداقل امتیاز ممکن کرج را ترک کنند اما این اتفاق نیفتاد و در دقیقه پایانی بازی یعنی در دقیقه 90 یکی از آخرین حملات تیم میزبان نتیجه داد و مهرداد رضایی در این دقیقه با زدن گل سوم تیر خلاص را به انزلی چی ها  وارد کرد و در نهایت بازی با نتیجه ۳ بر ۱ به سود تیم گل ریحان به پایان رسید تا این تیم بتواند به هدف مهم خود در این دیدار دست پیدا کند.

حالا گل ریحانی ها با این پیروزی ارزشمند توانستند 41 امتیازی شوند و به رده سوم جدول صعود کنند اما در طرف مقابل ملوانان کماکان 28 امتیازی باقی ماندند تا با یک پله سقوط به رده یازدهم جدول رده بندی نقل مکان کنند.

ترکیب دو تیم به شرح ذیل می‌باشد؛

گل ریحان: داود نوشی صوفیانی، میرهانی هاشمی، پویا سیف پناهی، محمدعلی فرامرزی، فرید محمدی زاده، محمود شفیعی، مهران امیری، مهرداد رضایی، علیرضا ارجمندیان، مهدی نیایش پور و سهیل فداکار

ملوان: حجت صدقی، مهیار زحمتکش، امیرمهدی جانملکی، وحید حیدریه، حافظ یعقوبی، پژمان نوری، میلاد کمندانی، میلاد احمدی، پوریا غلامی، محمدرضا نقدی پور و شهریار مغانلو


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/368am9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مجتبی حسینی: بچه های گل ریحان از جان مایه گذاشتند
زمان زیادی برای جشن نداریم؛