تاریخ انتشار: 1397/12/25 18:36
شاهین بوشهر 1 - اروند خرمشهر 1
کد خبر: 106424

حسرت ویسی بابت پیروزی/ اروند 10 نفره امتیاز گرفت

شاگردان هومن افاضلی در دقایق پایانی دیدار برابر شاهین شهرداری بوشهر به گل تساوی رسیدند تا شاگردان ویسی را از رسیدن به صدر بازدارند.
حسرت ویسی بابت پیروزی/ اروند 10 نفره امتیاز گرفت

هفته 28 رقابت های لیگ یک نتایج جالب توجهی داشت که همچنان چند تیم را مدعی صعود نگه می دارد، در سیرجان شاگردان وینکو از باخت دو بر صفر فقط طی سه دقیقه تساوی ساختند و در کرج شاگردان مجتبی حسینی بر ملوان پیروز شدند تا نشان دهند برای صعود جدی هستند. در اراک هم شاگردان کمالوند سه امتیاز کسب کردند که می تواند آنها را مدعی نگه دارد.

اما یکی از دیدارهای مهم هم در بوشهر برگزار شد و در آن ویسی و افاضلی که اولی برای صعود به لیگ برتر می جنگند و دومی برای فرار از سقوط به مصاف هم رفتند که در پایان تساوی یک بر یک بر بازی حاکم شد.

در این دیدار ابتدا تیم میزبان با یک گل به خودی از آرام عباسی در دقیقه 78 از حریفش پیش افتاد ولی در شرایطی که شاهینی ها می توانستند با همین نتیجه و با توجه به توقف گل گهر به صدر برسند، در دقایق پایانی احسان پیرهادی در دقیقه 90 گل تساوی را وارد دروازه آنها کرد، تا علاوه بر مجموعه کارون اروند خرمشهر، سایر تیم های مدعی هم از نتیجه ای که در بازی کسب شد، خوشحال باشند.

شاهین شهرداری بوشهر که یک بازی بیشتر از سایر تیم های بالانشین دارد، از 26 بازی 44 امتیاز کسب کرده و هفته بعدی استراحت خواهد کرد؛ در سوی دیگر شاگردان افاضلی 24 امتیازی شدند ولی همچنان خطر سقوط آنها را تهدید می کند.

در رقابت های لیگ یک امسال دو تیم می توانند جواز صعود به لیگ برتر بگیرند و یک تیم هم به دسته دوم سقوط خواهد کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4579lo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توافق نهایی اروند خرمشهر با دو بازیکن نساجی و شاهین
اختصاصی فرتاک ورزشی|

تصاویر/ دیدار نود ارومیه و شاهین بوشهر
از نگاه دوربین مجتبی اسماعیل زاده و مهدی جعفری؛

تصاویر/ دیدار اروند خرمشهر و گل گهر سیرجان
از نگاه دوربین حسین عبدالله اصل؛

تیکه ویسی به مالک خونه به خونه؛ چرا برایم پول خرج نکردی!
با پیروزی مقابل بابلی‌ها و مدعی شدن؛