تاریخ انتشار: 1397/12/25 22:41
نگران بازی ما با شاهین بودند؛
کد خبر: 106404

افاضلی: نمی‌خواهند تیمداری کنند واضح بگویند

هومن افاضلی می گوید اگر مسئولین خرمشهر و تیم کارون اروند قصد تیم داری ندارند، این را به صورت واضح بگویند.
افاضلی: نمی‌خواهند تیمداری کنند واضح بگویند

 تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر امروز و در دیداری خارج از خانه مقابل تیم مدعی شاهین شهرداری بوشهر موفق شد در دقیقه 90 به گل تساوی برسد تا با نتیجه 1 بر 1 زمین مسابقه را ترک کند.

هومن افاضلی سرمربی تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر در گفتگو با خبرنگاران پس از پایان بازی گفت: اولا خدا را شکر می کنم که ما با یک نفر کمتر، تقریبا یک نیمه بازی کردیم. تیم حریف هم بالای جدولی بود و در کورس صعود است. به هر حال تیم ما در شرایط بسیار سختی است و مدت ها است تمرین درست و حسابی نداریم. بچه ها اعتصاب کرده اند و تمرکز روی کارشان ندارند. مدت ها است هیچ دریافتی نداشته اند و کسی هم نیست که پاسخ دهد.

وی در مورد اینکه آیا صامری به تیم بازگشته، توضیح داد: نه ایشان هنوز برنگشته. به هر جا هم داد و فغان می کنیم الحمدالله به جایی نمی رسیم. اگر فوتبال نمی خواهند خب درش را ببندند و اگر می خواهند آدم هایی که در آن وجود دارند و کلی مشقت می کشند و جان می کنند و فشار تماشاگر و انتظارات مردم را تحمل می کنند، باید طوری باشد که حداقل حق و حقوقشان را بگیرند. اگر نمی خواهند هم خب بگویند جمع کنند بروند. به هر حال یکی می رود لبو می فروشد، یکی بادمجان، یکی چغندر و به هر حال یک کاری می کنیم. اگر نمی خواهند بگویند نمی خواهیم. اگر هست ولی کمک کنند تیم بماند.

افاضلی اضافه کرد: با این حال با شرایطی که ما داشتیم، بچه های خیلی باشرفی داریم. من در فوتبال چیزهای زیادی دیدم؛ این بچه ها خیلی باشرف هستند و با تمام وجودشان بازی کردند. چند روز پیش هم آقای محمودزاده زنگ زد و گفت خدایی نکرده تیمتان که شرایطی خوبی ندارد، بچه ها کم نگذارند. الحمدالله دیدید که ما کم نگذاشتیم. البته تیم شاهین هم تیم خوبی است و برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.

 سوال پایانی از افاضلی توسط خبرنگاران بوشهری این بود که آیا تیم شاهین شهرداری بوشهر پتانسیل لیگ برتری شدن دارد که او پاسخ داد: به هر حال جدول نشان دهنده خیلی چیزها است و به نظرم جایگاه و امتیازات دروغ نمی گویند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39beax

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرار رو به جلوی افاضلی در باشگاه اروند خرمشهر
او در تهران است نه آمریکا؟!

سرمربی اروند خرمشهر به آمریکا سفر کرد
سه روز مانده تا بازی حساس؛