تاریخ انتشار: 1397/12/26 08:29
کد خبر: 106375

جعفری:احساس کردیم هواپیما به ساختمان خورد/داور بازی با بادران شجاع بود

تیم شهرداری تبریز در یک بازی پرحاشیه توانست تیم بادران و فرهاد کاظمی را در تهران متوقف کند و با تک امتیازی که گرفت دست پر به تبریز بازگشتند.
جعفری:احساس کردیم هواپیما به ساختمان خورد/داور بازی با بادران شجاع بود

حیدر جعفری در رابطه با پرواز قبل از بازی از تبریز به تهران گفت:پرواز ما با تکانهای شدید هواپیما همراه بود و در موقع فرود هوای تهران به شدت طوفانی شد و باد و باران شدید نیز کار را برای کادر پرواز سخت کرده بود.

خلبان پرواز نیز اعلام کرد به دلیل شرایط جوی نا مناسب احتمالا باید به تبریز برگردیم ولی به صورت غیر منتظره ارتفاع هواپیما تا زمین کم شد و به سختی فرود آمدیم و در لحظه ی فرود خیال کردیم به ساختمان برخورد کرده ایم.در هر صورت پرواز پر استرسی بود و خدا را شکر جان سالم به در بردیم.

جعفری در رابطه با حاشیه های فراوان بازی در  مقابل بادران نیز گفت:داوری به شجاعت و توانمندی فنی آقای یاسر همرنگ ندیده ام.

خوشحالم که با همه ی شلوغ بازی ها و جو سازی های بی مورد نیمکت بادران،داور مسابقه تمارض کریم اسلامی را درست تشخیص داد.

وی گفت:داور بازی با دوندگی بالا به تمام صحنه ها اشراف کامل داشت و در یک صحنه به درستی خوردن توپ به بدن مدافع ما را ادامه بازی اعلام کرد و اسیر جو سازی های نیمکت حریف نشد.

من از قضاوت عادلانه ی آقای همرنگ در این مسابقه تشکر دارم و آرزو دارم همه یاد بگیریم با جو سازی های بی مورد نظر داوری را مورد تعرض قرار ندهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48adda

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی شهرداری تبریز: داور باید اجازه برگزاری بازی با خونه به خونه را نمی داد/ گلایه ای از مسئولان فدراسیون نداریم