تاریخ انتشار: 1398/01/18 12:45
پیروزی با هر روشی خوب نیست؛
کد خبر: 104353

سید مجتبی حسینی:چرا برای یک تیم خاص پنالتی می‌گیرند؟!

سید مجتبی حسینی:چرا برای یک تیم خاص پنالتی می‌گیرند؟!

سید مجتبی حسینی در مورد کنار کشیدن دو تیم از جدول مسابقات لیگ یک که باعث ایجاد این بی نظمی شده است، بیان کرد: این نوع اتفاقاتی که افتاده با کنار کشیدن دو تیم باعث شده هر تیمی دو مقطع استراحت اجباری داشته باشد. این استراحت ها باعث ضرر تیم ها می شود، پس  این استراحت باید شامل حال همه شود.

 سوال بعدی ما از حسینی سرمربی تیم فوتبال گل ریحان البرز در مورد صحبت های ویسی بود که از انجام تبانی در بازی های پیش رو ابراز نگرانی کرده بود؛ حسینی پاسخ داد: من مسئول صحبت های کسی نیستم. ایشان هم اطلاعاتی دارد هر کسی مسئول صحبت خودش است. اما چیزی که مشخص است اینکه چرا برای یک تیم خاص در وقت های اضافی پنالتی می گیرند. نمی خواهم اسمی ببرم ولی تیمی هست که همیشه در وقت های اضافی برایش پنالتی می گیرند و سوال این است که چرا برای تیم های دیگر پنالتی نمی گیرند.

 با این شرایط به نظر می رسد روزهای سخت و پرفشاری را تحمل می کنید: دقیقا من مربی هستم که تیم هشتم نهم جدول را گرفتم و فوتبالی هم این کار را کردم. واقعا چرا این اتفاقات رخ می دهد؛ بازیکن حریف در بازی خاصی اخراج می شود و پنالتی های مشکوک گرفته می شود و نمی دانیم چرا نظارتی وجود ندارد.

 حسینی در مورد این سوال که شرایط تیمش برای بازی پیش رو مقابل کارون اروند خرمشهر چگونه است، توضیح داد: ما کار خودمان را می کنیم. بچه ها توجیه هستند تا فوتبال خوب بازی کنیم.  امیدوارم خدا هم در این مسیر کمک کند. ما دنبال فوتبال هستیم. بردن به هر روشی خوب نیست؛ بهتر است هر تیمی اگر قرار است صعود هم کند، با اتفاقات فوتبالی صعود کند. تیم کارون اروند هم تیم خوبی است و مربی خوبی دارد. هدفمند فوتبال بازی می کنند. بازی سختی داریم و امیدوارم بچه ها بتوانند از پس این تیم برآیند.

 در پایان سرمربی تیم فوتبال گل ریحان که تیمش یکی از تیم های پرامید برای لیگ برتری شدن است، ابراز امیدواری کرد که دو تیم صعود کننده با اتفاقات فوتبالی بتوانند به لیگ برتر صعود کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2awgmy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهابادی: امیدوارم تیمی که حقش است ببرد/ سپیدرود باتجربه و خطرناک است
اختصاصی/