تاریخ انتشار: 1398/01/23 18:44
در حالی که سه هفته تا پایان رقابت ها زمان باقیست؛
کد خبر: 103701

مسی ها قربانی اقدام غیر حرفه ای تیکدری و تراکتور سازان!

نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال در پایان فصل امری طبیعی و جزو ذات فوتبال است و هر بازیکنی بنا به شرایط قراردادی خود می تواند در پایان فصل برای سال آینده خود تصمیمی بگیرد و این موضوعی است اجتناب ناپذیر.
مسی ها قربانی اقدام غیر حرفه ای تیکدری و تراکتور سازان!

نکته ای که در این مقاطع دارای اهمیت است اقدامات حرفه ای و اخلاقی است که باشگاه ها و بازیکنان باید رعایت نمایند و تا زمان اتمام قرارداد های سابق خود کاملا بر آن متعهد بمانند.

متاسفانه باشگاه تراکتورسازی تبریز از مدت ها قبل از اتمام پایان این فصل لیگ یک، مذاکرات رسمی خود را با مهدی تیکدری بازیکن تیم مس انجام داد و حتی با وی به توافق نیز رسید و در حالی که هنوز چند هفته تا پایان این فصل لیگ یک کشور زمان باقی بود و تیم مس درگیر بازی های حساس پایان فصل خود قرار داشت، از طریق رسانه های خود این موضوع را نیز علنی کرد.

 موضوعی که قطعا اگر برای یکی از بازیکنان فعلی تراکتورسازی رخ دهد به شدت با واکنش این باشگاه روبرو خواهد شد و از همین رو این اقدام باشگاه تراکتورسازی در چارچوب مسائل حرفه ای و اخلاقی جایی ندارد.

قطعا این مذاکرات و تبعات بعدی آن از مسائلی بوده است که بازیکن مس را از نظر روحی و فنی با چالش روبرو ساخته است و تمرکز لازم را برای وی جهت انجام بازی های کامل خود در تیم مس نیز نگذاشته است.

در دیگر سو بازیکن تیم فوتبال مس کرمان نیز در حالی که هنوز قرارداد خود را با تیم مس به اتمام نرسانده است در صفحات مجازی و شخصی خود انتقالش را به این تیم تلویحا اعلام می کند که این موضوع نیز جای گلایه باشگاه مس را از مهدی تیکدری باز می گذارد.

به هر شکل نحوه تمرینات و بازی های مهدی تیکدری در بازیهای اخیر که با عدم رضایت کادر فنی تیم نیز مواجه شده است شاید سبب شود که کادر فنی  این بازیکن را از حضور در تمرینات باز دارد و ایشان را در اختیار باشگاه بگذارد.

نویسنده: محمدتقی یاهو


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/368xqy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شک نکنید که پرسپولیس در تبریز امتیاز نخواهد گرفت!