تاریخ انتشار: 1398/01/25 18:32
هافبک خونه به خونه؛
کد خبر: 103437

مهدی حنفی: لقب فابرگاس را دوست دارم/ برای اعاده حیثیت می‌جنگیم نه بقاء

هافبک تیم فوتبال خونه به خونه بابل از لقبی که هواداران برای وی انتخاب کردند راضی است.
مهدی حنفی: لقب فابرگاس را دوست دارم/ برای اعاده حیثیت می‌جنگیم نه بقاء

مهدی حنفی هافبک دفاعی بلند قامت و کاپیتان دوم تیم فوتبال خونه به خونه بابل، در این فصل از مسابقات لیگ یک در ترکیب این تیم فوق العاده ظاهر شده است و یکی از بهترین بازیکنان این تیم در طول فصل بود. بر همین اساس، گفتگویی را با وی تشکیل دادیم که ماحصل آن در ذیل می‌آید:

* از آخرین شرایط خونه به خونه صحبت کنید.

شرایط بسیار خوب است. خداروشکر تمرینات خوبی را در طول هفته انجام دادیم و آماده بازی با قشقایی شیراز هستیم. مقابل نود ارومیه نیز مستحق برتری بودیم و فکر کنم یه پنالتی برای ما در آن بازی از دید داور پنهان ماند. اما من حیث المجموع، شرایط روحی و روانی تیم بسیار خوب است.

* بازی سختی با قشقایی شیراز دارید. می‌توانید پیروز شوید؟!

بازی سختی برایمان نیست. شاید قشقایی از جهت رتبه بهتر از ما باشد اما این بازی برای ما در خانه انجام می‌شود و حضور هواداران می‌تواند برای ما انرژی‌زا و برای تیم حریف تخریب کننده باشد. ما در بازی‌های خانگی دلمان به حضور هواداران گرم است و جدای از بحث فنی بازی، طوری در زمین بازی می‌کنیم که حریف حتی یک موقعیت نیز روی دروازه ما ایجاد نکند.

* در بین هواداران به فابرگاس شهرت دارید. این لقب را می‌پسندید؟!

بله این لقب را خیلی دوست دارم. فابرگاس الگوی ورزشی من نیست اما سبک بازی من کمی شبیه به او می‌باشد و هواداران فوتبال فهم بابل نیز این موضوع را درک کرده و این لقب را به من دادند. از آنها متشکرم و امیدوارم بتوانم دِینم را به فوتبال این شهر ادا کرده باشم.

* خونه به خونه در لیگ می‌ماند؟!

پاسخ این پرسش مشخص است. ما برای نیفتادن نمی‌جنیگم بلکه برای اعاده حیثیت بازی می‌کنیم. شک نکنید تیم سقوط کننده به لیگ دو ما نیستیم و مردم بابل از این بابت خیالشان راحت باشد. ما برای بهتر کردن جایگاه خونه به خونه در لیگ تلاش می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم رتبه تیم را بهتر از الان کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mpayw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ یک| چهره ویژه جشن صعود احتمالی بابلی‌ها؛ بازگشت هافبک متعصب!
اختصاصی|

مهدی حنفی به خونه به خونه مازندران پیوست
حنفی در تهران ملحق می‌شود؛

تصاویر/ دیدار خونه به خونه و نود ارومیه (2)
از نگاه دوربین آبتین علی نیا؛

تصاویر/ دیدار خونه به خونه و نود ارومیه
از نگاه دوربین سیاوش اسدالله نیا؛