تاریخ انتشار: 1398/01/25 18:59
هافبک شهرداری ماهشهر؛
کد خبر: 103434

رضا نجاری: در لیگ می‌مانیم/ مقابل شهرداری تبریز داور حق ما را خورد

هافبک تیم فوتبال شهرداری ماهشهر از بقاء این تیم در لیگ یک خبر داد.
رضا نجاری: در لیگ می‌مانیم/ مقابل شهرداری تبریز داور حق ما را خورد

رضا نجاری هافبک تیم فوتبال شهرداری ماهشهر در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی درخصوص بازی با شهرداری تبریز گفت: بازی بسیار مهمی بود. هر دو تیم خطر سقوط را حس می‌کردند و حضور بزرگان فوتبال تبریز نیز به حساسیت این بازی اضافه کرده بود اما در مجموع ما تیم برتر میدان بودیم و مستحق برتری. به دلیل اینکه به تیم شهرم گل زدم و خودم نیز روزی در این تیم بازی می‌کردم، شادی پس از گل نکردم.

وی ادامه داد: بازی را شهرداری تبریز خوب شروع کرد و 2-0 جلو افتاد اما زمانی که من به بازی آمدم ورق برگشت و موفق شدیم 3 گل به تیم حریف بزنیم. نمی‌دانم داور چه چیزی را در دقیقه 93 دید و پنالتی گرفت اما همه گفتند که آن صحنه پنالتی نبود و داور با این کارش، حق تیم ما را خورد و نگذاشت که با کسب 3 امتیاز، به آرامش برسیم.

نجاری درخصوص شرایط این باشگاه در طول هفته گذشته گفت: خداروشکر ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و آماده بازی این هفته مقابل بادران تهران هستیم. بادران تیم سابق من است و به خوبی نسبت به این تیم شناخت دارم و امیدوارم با حضور هواداران، بتوانیم 3 امتیاز ارزشمندی مقابل این تیم کسب کنیم.

هافبک شهرداری ماهشهر در خاتمه گفت: تمام نقاط قوت و ضعف تیم بادران را آنالیز کردیم و به خوبی نسبت به این تیم شناخت داریم. ما قطعا در لیگ خواهیم ماند و فقط از هواداران و مسئولین ماهشهر تقاضا دارم با حضور خود در این بازی حساس، ما را یاری کنند تا بتوانیم باکسب این 3 امتیاز حساس، گامی بلند در جهت بقاء در لیگ برداشته باشیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jw7nk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار شهرداری تبریز و شهرداری ماهشهر (2)
از نگاه دوربین مهرداد نوع بشر؛