تاریخ انتشار: 1398/01/27 21:28
کد خبر: 103171

حسینی: پاشازاده مربی صاحب سبکی است/ تا سر حد جان برای صعود می‌جنگیم

اکسین البرز در دیداری خانگی سرخپوشان پاکدشت را شکست داد.
حسینی: پاشازاده مربی صاحب سبکی است/ تا سر حد جان برای صعود می‌جنگیم

سرمربی گل ریحان البرز گفت: این برد ماحصل انرژی زیادی بود که بازیکنم در زمین گذاشتند و توانستند قدرت تهاجمی و تدافعی خود را نشان بدهند. مجتبی حسینی پس از برتری 2 بر صفر گل ریحان البرز مقابل سرخپوشان پاکدشت، گفت: «دیدار بسیار سخت و دشواری را پشت سر گذاشتیم. مقابل تیمی بازی می کردیم که مربی خوب و صاحب سبکی مثل پاشازاده را روی نیمکت خود داشت. آنها هم در دفاع و هم در زمان حمله، بسیار خطرناک ظاهر شدند ولی در نهایت، برد با تیم ما بود.»

حسینی اضافه کرد: «سرخپوشان با پاشازاده، خط حمله خطرناکی ساخته بود و آنها می توانند دروازه هر حریفی را باز کنند ولی ما توانستیم دروازه مان را حفظ کنیم و این بازی سخت را با سه امتیاز، به پایان برسانیم. این برد ماحصل انرژی زیادی بود که بازیکنان تیم در زمین گذاشتند و توانستند قدرت تهاجمی و تدافعی خود را نشان بدهند. من از تک تک بازیکنانم بابت این پیروزی تقدیر و تشکر می کنم.»

سرمربی گل ریحان البرز با اشاره به وضعیت چمن خوب ورزشگاه انقلاب تصریح کرد: «کیفیت این چمن به ما کمک زیادی کرد تا بتوانیم فوتبال خودمان را بازی کنیم. این اتفاق مهمی است که یک تیم مثل گل ریحان بتواند کارهای تاکتیکی اش را با استفاده از کیفیت مطلوب چمن یک ورزشگاه انجام بدهد و جا دارد بابت این موضوع از مسئولان ورزشگاه و هیات فوتبال البرز تشکر کنم.»

حسینی سپس به ماجرای هیجان انگیز صعود به لیگ برتر پرداخت و گفت: «امیدوارم این اتفاق برای ما رخ بدهد چون تلاش زیادی داشتیم. البته معتقدم این فصل نیز، مثل فصل گذشته تیم صعود کننده در آخرین ثانیه های لیگ مشخص شود و تا لحظه آخر معلوم نیست چه تیمی، لیگ برتری خواهد شد ولی پیش بینی من این است که تمام بازیکنان ما تا سر حد توان و جان برای کسب سهمیه صعود به لیگ برتر می جنگند.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zjzk6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شهرداری تبریز ۱ - ۲ محمد ابراهیمی/شاگرد فراز عصای دست مجتبی!