تاریخ انتشار: 1398/01/28 17:13
کد خبر: 103083

اوج حساسیت میان مهاجمان لیگ یکی؛ چه کسی آقای گل می‌شود؟!

لیگ آزادگان به پایان خود نزدیک می شود و در حالی که دو هفته به اتمام رقابت های این فصل باقی مانده، همچنان سه مدعی آقای گلی این لیگ رقابتی جذاب و نزدیک دارند.
اوج حساسیت میان مهاجمان لیگ یکی؛ چه کسی آقای گل می‌شود؟!

مغانلو از ملوان، صغیری از مس رفسنجان و رنجبری از گل گهر سه مدعی اصلی تصاحب کفش طلای لیگ دسته اول فوتبال ایران هستند که به بررسی شرایط هر یک خواهیم پرداخت.

پیمان رنجبری، گل گهر سیرجان

پیمان رنجبری را شاید بتوان خوشبخت ترین بازیکن این فصل لیگ آزادگان لقب داد، چرا که نه تنها با گل گهر در صدر جدول لیگ قرار دارد و چیزی به قهرمانی و لیگ برتری شدن تیمش نمانده، بلکه خود او نیز با 15 گل در صدر جدول گلزنان و در کنار شهریار مغانلو از ملوان قرار دارد.

رنجبری دو بازی برابر شهرداری ماهشهر و گل ریحان البرز پیش روی خود دارد که برای تصاحب عنوان آقای گلی باید نهایت بهره را از این فرصت ها ببرد و در رقابت با صغیری و مغانلو پیروز شود. با توجه به میل بالای گلزنی و آمادگی که گل گهر و رنجبری در دیدارهای اخیر نشان داده اند و همچنین بازی نه چندان دشواری که در خانه برابر شهرداری ماهشهر دارند، می توان رنجبری را مدعی اول آقای گلی دسته یک در نظر گرفت.

شهریار مغانلو، ملوان بندرانزلی

مغانلو، وینگر 24 ساله‌ی ملوان که سابقه‌ی پوشیدن پیراهن پیکان را هم دارد، همچنان در صدر جدول برترین گلزنان لیگ آزادگان در کنار رنجبری با 15 گل قرار گرفته است.

مغانلو تنها یک بازی در ارومیه برابر نود پیش رو دارد و برای سبقت از رنجبری و رسیدن به عنوان آقای گلی لیگ، باید تمام توان خود را در این دیدار به کار گیرد. مغانلو نیز از بخت خوبی برای کسب کفش طلای سطح دوم فوتبال کشور برخوردار است، اما فرصت کمتری که نسبت به رنجبری در اختیار دارد، کار را برای مغانلو دشوار و راه را برای آقای گلی رنجبری هموار می گرداند.

اکبر صغیری، مس رفسنجان

مهاجم کهنه کار و پا به سن گذاشته‌ی مس رفسنجان، در این فصل علیرغم سن بالای خود همچنان در امر گلزنی درخشان ظاهر شد و نشان داد که سن برای او تنها یک عدد است.

صغیری 37 ساله تنها یک گل کمتر از رنجبری و مغانلو به ثمر رسانده و با چهارده گل در رده‌ی دوم جدول برترین گلزنان لیگ آزادگان قرار دارد.

اکبر صغیری به همراه مس رفسنجان تنها یک بازی تا پایان لیگ دارد، بازی با خونه به خونه که هفته‌ی آینده در رفسنجان برگزار می شود.

هرچند فاصله‌ی صغیری با صدر جدول گلزنان بسیار کم است، اما با توجه به سن بالای او، احتمال کم آوردن در پایان لیگ و همچنین فرصت کمتر نسبت به رنجبری، کار سختی برای دستیابی به صدر جدول و ثبت نام خود به عنوان آقای گل در تاریخ لیگ آزادگان دارد.

در صورتی که فاکتورهایی چون تعداد بازی باقی مانده (رنجبری 2، مغانلو 1، صغیری 1)، قدرت هجومی تیم های این سه بازیکن (برتری مطلق گل گهر و رنجبری)‌‌، میزان شادابی و انگیزه و همچنین عملکرد سه مدعی آقای گلی در هفته های اخیر را در نظر بگیریم، می توان رنجبری را از بخت بیشتری برای کسب عنوان آقای گلی لیگ آزادگان فصل 97-98 برخوردار دانست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kxkdq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آقای گل این فصل لیگ یک کیست؟! (گزارش ویژه)
اختصاصی فرتاک ورزشی|

عدد نحس از جلوی آقای گل پاک می‌شود؟!
پیمان خطر شهریار و صغیری را حس کرد؛

تصاویر/ دیدار مس رفسنجان و شاهین بوشهر
از نگاه دوربین مهدی افشاری؛

بهترین تیم نیم فصل دوم لیگ یک؟!
صدرنشینی مهابادی و میشو؛