تاریخ انتشار: 1398/01/28 17:37
کد خبر: 103081

بیاتلو: ماموریت غیرممکن فوتبال ارومیه را به ممکن تبدیل کردیم/ فوتبال برای مسئولین اورمیه مهم نیست

نود ارومیه در دیداری سخت و نفس گیر موفق شد تیم مس رفسنجان را شکست دهد.
بیاتلو: ماموریت غیرممکن فوتبال ارومیه را به ممکن تبدیل کردیم/ فوتبال برای مسئولین اورمیه مهم نیست

وحید بیاتلو سرمربی تیم فوتبال نود اورمیه در خصوص دیدار این تیم مقابل مس رفسنجان که با برتری یک گله شاگردانش به اتمام رسید اظهار داشت: خداوند را شکر می‌کنیم که شرمنده حضور پرشور هوادادان نشدیم؛ بازی سختی مقابل رفسنجانی‌ها داشتیم اما بازیکنان با غیرت بازی‌کردند و در نهایت ۳ امتیاز شیرین مسابقه را بدست آورده و ماموریت غیرممکن را ممکن کردیم.

وی با اشاره به اینکه تیم نود اورمیه را با سه باخت و تفاضل منفی ۱۳ تحویل گرفت، افزود: مس رفسنجان در نیم فصل دوم‌ و قبل از این مسابقه تنها یک باخت داشت ولی ما با فشار اولیه توانستیم در دقیقه ۱۸ مسابقه به گل برتری برسیم در نیمه دوم با تغییر سیستم به خوبی از تک گل خود دفاع کردیم‌تا بقای تیم فوتبال نود اورمیه در لیگ دسته اول قطعی شود.

بیاتلو با اشاره به اینکه فوتبال برای مسئولین اورمیه مهم‌‌نبوده و نیست، تصریح کرد: در حالیکه روز بسیار خوبی را در ورزشگاه تختی با حضور بیش از ۵ هزار هوادار متعصب و غیور شاهد بودیم ولی هیچ مسئولی جهت تشکر و روحیه‌دهی در ورزشگاه حضور نداشت.

سرمربی پرتلاش تیم نود اورمیه در ادامه گفت‌وگو خود گلایه زیادی از مسئولان داشت‌و گفت: ما یک نیم فصل با 6 توپ تمرین کردیم، به نظرتان برای 25 بازیکن کافیست؟ شاید باور نکنید ما برای بازی‌ها به زور خودمان را به شهر تیم میزبان می‌رساندیم و در حین بازی به فکر برگشت به شهرمان بودیم چون پول نداشتیم!

وی تصریح کرد: ما در بعضی از مسابقه‌ها به هنگام برگشت پول شام نداشتیم و گرسنه به شهرمان برمی گشتیم! آقایان شورای شهر شما برای دو رای این همه سر و دست می‌شکنید، حالا بیایید بگویید در این بازی کجا بودید؟ برای والیبال این شهر این همه هزینه کردید نتیجه‌اش چه شده است؟ حتی یک کاپ پلاستیکی هم نتوانسته اید برای این شهر به دست بیاورید! فوتبال هووی والیبال نیست، مطمئن باشید!

وحید بیاتلو در پایان گفت‌وگو ضمن تقدیر دوباره از حضور هواداران در بازی مقابل مس رفسنجان، خواستار اهتمام، همت و تلاش مسئولان شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gwgyd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شاهکار بیاتلو مقابل میشو؛ نود ارومیه در لیگ یک ماندگار شد
نود ارومیه 1 - مس رفسنجان 0

تصاویر/ دیدار خونه به خونه و نود ارومیه (2)
از نگاه دوربین آبتین علی نیا؛

تصاویر/ دیدار خونه به خونه و نود ارومیه
از نگاه دوربین سیاوش اسدالله نیا؛