تاریخ انتشار: 1398/02/03 19:08
گل گهر 1 - شهرداری ماهشهر 0
کد خبر: 102376

رنجبری شهرداری ماهشهر را سقوط داد/ گل گهر لیگ برتری شد

هفته سی و سوم و ماقبل پایانی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور عصرامروز سه شنبه سوم اردیبهشت با برگزاری هفت دیدار و صعود تیم های گل گهرسیرجان و شاهین شهرداری بوشهر به لیگ برتر و سقوط تیم شهرداری بندرماهشهر به لیگ دسته دو فوتبال کشور به پایان رسید.
رنجبری شهرداری ماهشهر را سقوط داد/ گل گهر لیگ برتری شد

شاگردان بگوویچ در تیم گل گهر با ۵۲ امتیاز تنها یک امتیار تا لیگ برتری شدنش و برپایی جشن صعود در زمین خودشان لازم داشتند و در سوی مقابل شهرداری بندرماهشهر ته جدولی برای فرار از لبه‌ی پرتگاه سقوط نیاز به کسب پیروزی از این دیدار داشتند.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. این بازی در پایان ۹۰ دقیقه تلاش گلی در بر نداشت اما سیرجانی ها که دنبال پیروزی و برپایی جشن قهرمانی بودند در دقیقه ۹۳ توسط پیمان رنجبری به گل رسیدند تا بازی با نتیجه ۱-۰ به سود تیم گل گهر به پایان برسد و تیم گل گهرسیرجان به همراه تیم شاهین شهرداری بوشهر یک هفته مانده به پایان مسابقات به لیگ برتر صعود کنند و تیم شهرداری بندرماهشهر با ۲۲امتیاز یک هفته مانده به پایان مسابقات به لیگ دسته دو فوتبال کشور سقوط کرد تا رویاهای یک شهر برباد رود.

ترکیب دو تیم به شرح ذیل می‌باشد؛

گل گهر سیرجان: مهرداد بشاگردی، علیرضا ابراهیمی، حسام پورهاشم، بهمن کامل، مهران گلزاری، محسن آذرباد، حمید گلزاری، پیمان نامور، مهرداد آوخ، محمدامین درویشی، پیمان رنجبری

شهرداری ماهشهر: روزبه سینکی، ایمان کیانی، خیرالله ویسی آرا، روح الله شعبانی، محمد باشی، سجاد قنواتی، محمدرضا فیروز زاده، ادریس کوچکی، علی محمدی، حیدر احمدزاده، محمد سرفراز


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39bdae

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 جشن صعود آرمان گستر سیرجان به لیگ دسته اول