تاریخ انتشار: 1398/02/03 19:57
کد خبر: 102366

وینکو و ویسی؛ باتجربه‌ها لیگ برتری شدند

دو مربی با سابقه فوتبال ایران در پایان هفته سی و سوم موفق شدند کار را به اتمام برسانند تا هفته آخر در شرایطی آغاز شود که تیم های صعود کننده و تنها تیم سقوط کننده مشخص شده باشند.
وینکو و ویسی؛ باتجربه‌ها لیگ برتری شدند

رقابت های لیگ یک از هفته  سی و سوم  با انجام هفت دیدار همزمان به  پایان رسید که با توجه به نتایج حاصل شده در پایان این هفته، دو تیم صعود کننده به لیگ برتر و تنها تیمی به لیگ دسته دوم سقوط کرد مشخص شد و به این ترتیب دیگر حساسیتی از بابت تعیین تیم های  راه یافته به لیگ برتر نداشته و تکلیفش کاملا مشخص شده باشد.

در پایان این هفته تیم گل گهر سیرجان با 53 امتیازی که در فاصله یک هفته به پایان این لیگ  به دست  آورد موفق شد جواز صعود به لیگ برتر را به دست بیاورد تا بازهم شاهد حضور وینکو بگوویچ این پیر مرد دوست داشتنی کروات در بالاترین سطح فوتبال ایران باشیم و به این ترتیب بازهم  پس از مدت ها کرمان در فصل آینده صاحب یک نماینده این بار از شهر سیرجان باشیم.

از طرفی دیگر تیم بعدی که توانست به لیگ برتر راه پیدا کند تیمی از خطه فوتبال خیز استان بوشهر است که انصافا جای خالی این تیم با هواداران پر شورش به نوعی در لیگ خالی بود. شاهین شهرداری بوشهر که در هفته آینده به حکم قرعه استراحت دارد و این آخرین بازی این تیم در لیگ به شمار می رفت که توانست با گل ارزشمند محمد محبی در دقیقه 59 خیال همه را در استان بوشهر راحت کند تا به قول عبدالله ویسی هفته آخر را در سواحل شهر بوشهر با خاطری جمع به تماشا بنشینند.

وینکو و ویسی برای به دست آوردن حکم صعود روزهای بسیار سختی را پشت سر گذاشتند و امشب بعد از مدت ها با خیالی راحت شاهد جشن و پایکوبی مردم شهر سیرجان و بوشهر خواهند بود.

از طرفی با صعود این دو تیم در پایان این هفته خیال سازمان لیگ هم از بابت اتهاماتی که ممکن بود در صورت راه نیافتن تیم شهرداری بوشهر به لیگ برتر به آنها نسبت داده شود راحت شد .

عبدالله ویسی که در ابتدای این فصل لیگ را با نتایجی ضعیف در تیم نفت مسجد سلیمان آغاز کرده بود انتهای فصل را با گرفتن جواز صعود شاهین بوشهر به اتمام رساند تا تبدیل به قهرمان شهر بوشهر شود .

و از طرفی بگوویچ درحالی تیمش را به عنوان قهرمانی لیگ دسته یک رساند که در نیم فصل دوم در هفت هفته موفق به کسب پیروزی نشده بود اما به یک باره وینکو در 4 هفته پایانی 10 امتیاز به جمع امتیازاتش اضافه کرد تا امروز نتایج زحمات بی دریغش را در تمام این سال ها بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rqpkz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 تغییر ساعت یک بازی از هفته سی ام لیگ دسته اول