تاریخ انتشار: 1398/02/30 12:42
سقوط موقت امپراطوری نادر؛
کد خبر: 99421

دست نشان چرا در کرمان و رشت موفق نبود؟!

نادر دست نشان در فصل اخیر و در دو چالش موفق نبود.
دست نشان چرا در کرمان و رشت موفق نبود؟!

نادر دست نشان که همواره از بهترین مربیان فوتبال ایران به ویژه در لیگ یک به شمار می رود،در ابتدای فصل و با هزاران امید و آرزوی هواداران تیم اول شهر کرمان،سکان هدایت باشگاهی را به دست گرفت که برای صعود همه چیز داشت.

از حمایت هواداران که خاطرات خوش با نادر را در ذهن می پروراندند گرفته تا حمایت مالی شدید کارخانه و جذب بازیکنان آماده و سر حال که همه را به صعود مجدد مس آسیایی به لیگ برتر امیدوار کرد.

اما دست نشان با مس توفیق چندانی به دست نیاورد و فارغ از نتایجی که با صنعتی ها گرفت اما حواشی زیادی نیز با درگیری های روزانه وی با مجید مکی زاده رییس سازمان فوتبال این باشگاه به گوش می رسید،که با جدایی این فرد نیز در ادامه هیچ تغییری در نتیجه گیری کرمانی ها ایجاد نشد و خاطر هواداران کرمانی کماکان مکدر ماند.

شعار های هواداران و نارضایتی کرمانی ها در اخر کار را به جایی رساند که دست نشان با هشت پیروزی،هفت تساوی و پنج شکست از بیست بازی و کسب میانگین ۱.۵ امتیاز از دیدارهای خود غزل خداحافظی را بالاخره خواند.

دست نشان در ادامه و در تصمیمی ریسکی راهی رشت شد تا جانشین علی کریمی در سپیدرودی شود که شانس کمی برای بقا در لیگ برتر داشت و طبق پیش بینی ها پس از کسب نتایج سینوسی در آخر به لیگ یک سقوط کرد.

این که چرا نادر شجاعت به خرج داده و هدایت سپیدرودی ها را به دست گرفت یک روی سکه است و عطش رسیدن دوباره وی به لیگ برتر در هر شرایطی آن روی دیگر سکه که باید به انتظار نشست و دید،اتفاقات نه چندان دلچسب فصل اخیر رقابت های لیگ یک و برتر برای مرد با تجربه مازنی در فصل آینده تجربه ای دیگر خواهد شد و آیا دست نشان دوباره به روزهای اوج خود باز خواهد گشت یا خیر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xxkab

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهمانان فصل آینده لیگ برتر ایران؛ مبهم و جذاب!