تاریخ انتشار: 1398/03/22 10:22
کد خبر: 96988

مدیر عامل باشگاه قشقایی شیراز: امتیاز قشقایی به خارج استان واگذار نشده است/تمرینات پیش فصل در تهران آغاز می‌شود اما شیراز میزبان بازی‌هایمان است

روح الله نجف پور با اشاره به اینکه با مدیر تیم استقلال جنوب تهران برای حمایت مالی از این باشگاه به توافق رسیدیم، گفت: امتیاز این باشگاه متعلق به شیراز است و از استان فارس خارج نمی شود و خیال هواداران راحت باشد.
مدیر عامل باشگاه قشقایی شیراز: امتیاز قشقایی به خارج استان واگذار نشده است/تمرینات پیش فصل در تهران آغاز می‌شود اما شیراز میزبان بازی‌هایمان است

نجف پور افزود: هر چه فریاد زدیم تیم قشقایی توسط بخش خصوصی اداره می‌شود و نیاز به کمک دارد، فایده نداشت از این رو تصمیم گرفتیم تیم را زیر پوشش حامی مالی جدید در آوریم.

وی، با انتقاد از نداشتن زمین تمرین در شیراز در لیگ فوتبال دسته یک فصل گذشته، گفت: در لیگ گذشته مشکلات زیادی برای تمرین تیم داشتیم از این رو تمرینات تیم را تا شروع رقابت‌های لیگ دسته یک کشور به تهران منتقل کردیم اما مسابقه‌های ما همچنان در شیراز برگزار می‌شود.

نجف پور ادامه داد: هیأت مدیره با انتقال این تیم به باشگاه استقلال جنوب تهران موافقت کردند و تیم بزرگسالان این باشگاه زیر نظر مدیر جدید به عنوان قائم مقام در می‌آید و تیم‌های پایه هم در اختیار باشگاه قشقایی است.

وی اضافه کرد: اسماعیل سرهنگیان، صاحب امتیاز تیم استقلال جنوب تهران سابقه زیادی در فوتبال کشور دارد و تا کنون چندین تیم را از لیگ‌های پایین بالا آورده است و این امیدواری وجود دارد، تیم قشقایی هم خیلی زود به لیگ برتر صعود کند و این بهترین تصمیمی بود که گرفته شد.

او بیان داشت: برنامه باشگاه برای صعود به لیگ برتر در سال ۱۴۰۰ است اما با مدیریت جدید این باشگاه امیدوار هستیم که تیم زودتر از برنامه به لیگ برتر صعود کند.

مدیرعامل باشگاه قشقایی شیراز گفت: مذاکره با یک مربی خوب و باسابقه را نیز شروع کردیم و به توافق‌هایی هم دست یافته‌ایم و پس از قطعی شدن، نام او را اعلام خواهیم کرد و تیم را بر اساس نظر سرمربی برای فصل جدید خواهیم بست.

نجف پور اظهار داشت: نمایندگان شیراز در مجلس شورای اسلامی در این مدت به خود اجازه ندادند حتی یک بازی این تیم را ببینند چرا که آنها موقع انتخابات حضور چشمگیر دارند و بعد از انتخاب پیدایشان نمی‌شود و همین امر یکی از دلایل انتقال تیم به یک فرد غیر استانی است.

وی افزود: مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس تلاش فراوانی کرد تا مشکلات این تیم را حل کند اما به تنهایی کاری از دست او ساخته نیست.

او گفت: مسئولان استان فارس اگر می‌خواهند قدمی برای تیم قشقایی شیراز بردارند در ابتدای فصل باید کمک کنند و گرنه این تیم اگر به لیگ برتر صعود کنند آنها هیچ سهمی ندارند.

تیم قشقایی شیراز سال ۹۷ با خریدن امتیاز تیم برق جدید شیراز از لیگ دسته دوم به لیگ یک آمد و در فصل گذشته لیگ هم با فراز و نشیب‌های زیادی همراه بود و حتی این تیم در صدر جدول قرار گرفت.

به دنبال بازداشت ابراهیم طالبی سرمربی تیم، به تدریج این تیم سیر نزولی را آغاز کرد و در نهایت در پایان لیگ در رده هشتم جدول قرار گرفتند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pwrp6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیرعامل قشقایی شیراز: ایمان به راه، رمز موفقیت قشقایی است

پای یک فقره چک ۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰ تومانی در میان است!
ماجرای بازداشت امتیاز باشگاه قشقایی چیست؟!

قشقایی در مسیر فروش یا واگذاری!
واگذاری غیر قانونی قشقایی؛