تاریخ انتشار: 1398/03/24 14:17
حسینی در سه راهی اراک،کرمان و البرز؛
کد خبر: 96818

مجتبی حسینی با مس به توافق می‌‌رسد؟!

مجتبی حسینی سرمربی فصل گذشته‌ی گل ریحان البرز مورد توجه مسئولین آلومینیوم اراک و مس کرمان قرار گرفته است.
مجتبی حسینی با مس به توافق می‌‌رسد؟!

مجتبی حسینی که ابتدای فصل گذشته به مس کرمان پیوسته بود و مشغول یارگیری بود در تمرین پیش فصل این تیم به یک باره در تماسی تلفنی حکم اخراج خود را دریافت کرد تا فدای حواشی درون باشگاهی شود اما او در اواسط فصل جانشین فراز کمالوند در گل ریحان البرز شود.

حسینی در گل ریحان البرز نتایج بسیار خوبی گرفت و با این تیم در آستانه صعود به لیگ برتر قرار داشت که با یک شکست بی موقع در تبریز رویای صعود این تیم به لیگ برتر به باد رفت تا مجتبی حسینی در اولین تجربه سرمربی‌گری در لیگ یک نتایج قابل قبولی کسب کند.

اما این روزها مجتبی حسینی به گفته منابع آگاه در آستانه پیوستن به تیم مس کرمان است،مسی های کرمان که این روزها علی کفاشیان را به عنوان رئیس هیئت مدیره خود در اختیار دارند عزم خود را برای صعود به لیگ برتر جزم کردند و امیدوارند با قبول کردن مجتبی حسینی این تیم به دستان اون راهی لیگ برتر شود.

 

اما مجتبی حسینی این روزها تنها از مس کرمان پیشنهاد ندارد،آلومینیوم اراک و گل ریحان البرز از دیگر گزینه های پیش روی او هستند،حسینی شب گذشته هم با مسئولین گل ریحان جلسه ای برگزار کرده است و باید منتظر ماند و دید از بین تیم هایی که خواهان او هستند کدام یک را انتخاب می کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rq7bb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علی کفاشیان رئیس هیئت مدیره باشگاه مس شد
کفاشیان و پستی دیگر؛

مذاکره نادر دست نشان با مدیران سپیدرود
دست نشان بازهم به رشت می‌رود؛