تاریخ انتشار: 1398/05/14 07:43
یک تیم هجومی و امیدوارکننده؛
کد خبر: 92052

خط و نشان مس و حسینی قبل از شروع لیگ

مس با برتری قاطعانه مقابل فجرسپاسی حسابی هوادارانش را نسبت به شروع لیگ امیدوار کرد.
خط و نشان مس و حسینی قبل از شروع لیگ

در حالی که فاصله زیادی تا شروع لیگ یک نمانده و حدود دو هفته دیگر استارت یک فصل سخت دیگر برای مس کرمان و دیگر تیم‌های لیگ یک زده خواهد شد، تیم‌ها هم آخرین مراحل آماده سازی خود را طی می‌کنند و با انجام بازی‌های دوستانه سعی دارند به آخرین بررسی‌ از نقاط ضعف و قوت خود بپردازند.

مس کرمان که از روز سه شنبه هفته گذشته با پایان اردو در تهران و مشهد به کرمان بازگشته و تمریناتش را در خانه دنبال می‌کند، طبق برنامه امروز مقابل فجرسپاسی شیراز قرار گرفت. مس مشخصا یک تیم هجومی بود و تحرک شاگردان مجتبی حسینی در زمین حریف باعث می‌شد کمتر خطری روی دروازه داوود نوشی صوفیانی ایجاد شود. مس خیلی زود توسط حسین شنانی به گل رسید و در ادامه نیمه اول نیز همانطور که گفته شد، نمایش برتری نسبت به حریف شیرازی و تدارکاتی‌اش داشت و سپس روی یک ضربه کرنر علیرضا آرتا توانست در شلوغی محوطه جریمه دروازه فجر را برای دومین بار باز کند.

بازی بعد از گل دوم مس روند گرمی نسبت به شروعش نداشت اما در نیمه دوم این فجر بود که برای جبران گل‌های خورده به دروازه مس نزدیک شد. در این بین خط دفاع مس اشتباهات کوچکی مرتکب شد و موقعیت‌هایی نصیب بازیکنان فجر شد اما نباید از نمایش عالی علیرضا آرتا در ترکیب مس به راحتی عبور کرد که نقصی در وظایف دفاعی‌اش نداشت و حسابی از سوی اندک تماشاگران حاضر در ورزشگاه مورد تشویق قرار گرفت.

نکته جالب در این بازی و در نیمه دوم به عدم تعویض و محک بازیکنان دیگر از سوی مجتبی حسینی مربوط می‌شد که مس فقط سه تعویض انجام داد و به نظر می‌رسد حسینی تا حدود زیادی به ترکیبش برای شروع لیگ رسیده؛ مگر اینکه بازیکنان جدیدی با سطحی بالاتر نسبت به بازیکنان فعلی جذب شوند اما در مجموع ترکیب مس بعید است زیاد دچار تغییر شود.

در حالی که مس فرصت‌های پرشماری برای زدن گل سوم داشت و حتی ضربه دقیق شنانی به تیرک هم اصابت کرد، سرانجام در دقایق پایانی یاسر فیضی توانست با آرامش و روی یک حرکت انفرادی گل سوم را هم بزند تا یک برتری قاطعانه نصیب مس و مجتبی حسینی در آستانه شروع لیگ شود.

مس فردا در مصافی دیگر مقابل مس نوین قرار می‌گیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3965lx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسامی داوران هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال

مس کرمان،فجر شهید سپاسی را شکست داد
آتش بازی‌ نارنجی‌پوشان کرمانی؛

مصاف دوستانه فجر شهید سپاسی و مس کرمان
فجری ها عازم کرمان می‌شوند؛