تاریخ انتشار: 1398/05/19 13:50
بازگشت به داماش منتفی است؛
کد خبر: 91628

چهار بازیکن جدید مس رفسنجان منع قانونی ندارند

بازیکنان جدید مس رفسنجان که از گل گهر به این تیم آمده‌اند، در رفسنجان ماندگار خواهند بود.
چهار بازیکن جدید مس رفسنجان منع قانونی ندارند

از تحرک جالب مس رفسنجان در نقل و انتقالات روز گذشته مقابل مس کرمان رونمایی شد و چند بازیکن جدید در ترکیب محمد ربیعی قرار گرفتند و بدین ترتیب بازیکنانی که در روزهای گذشته شنیده می‌شد برای تقویت مسی‌ها به رفسنجان خواهند آمد، وزن دربی را یکسان کرده بودند. بازیکنانی مثل محمد پورمحمد، فرشید پاداش، مهرداد آوخ، امین شجاعیان، حمید گلزاری، بهمن کامل، محسن آذرباد و فرزاد محمدی از جمله نفرات جدیدی هستند که روز گذشته در کرمان مقابل مس بازی کردند.

اما چهار بازیکن فصل گذشته گل گهر در حالی با ابهام در ترکیب مس رفسنجان قرار گرفتند که در روزهای گذشته صحبت‌های ضد و نقیضی در رابطه با بازگشت آن‌ها به رشت شنیده می‌شد. اما حالا منابع آگاه بازگشت آوخ، کامل، گلزاری و آذرباد را به داماش منتفی می‌دانند و ظاهرا منع قانونی پیش روی قرارداد رسمی این چهار بازیکن نیست و کادرفنی مس رفسنجان هم اصلا نمی‌خواهد این بازیکنان که هر کدام نقشی در صعود گل گهر به لیگ برتر داشتند را به راحتی از دست بدهد.

گفتنی است قرارداد داخلی ارزش قانونی ندارد و به همین قرارداد چهار بازیکن جدید مس رفسنجان با داماش اعتباری فقط تا حد رونمایی نصف و نیمه داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39659q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


روح‌الله باقری به شهرخودرو خراسان پیوست