تاریخ انتشار: 1398/05/19 14:12
کد خبر: 91624

معارفه آقای سید ابوالحسن مهدوی به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه مس کرمان+عکس

ظهر امروز آقای سید ابوالحسن مهدوی رسما به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه مس کرمان معرفی شد.
معارفه آقای سید ابوالحسن مهدوی به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه مس کرمان+عکس

در این جلسه آقای محمود محودی نیا مدیرعامل باشگاه مس کرمان با بیان اینکه حضور بزرگانی مثل حاج آقا مهدوی در یک مجمومه منشا برکات و کارهای بزرگ است که امیدواریم با حضور ایشان به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه مس کرمان، نیروی انسانی این باشگاه با قدرت هرچه تمام تر به دنبال دست یابی به اهداف خود قرار گیرد.

آقای مهدوی نیز با ابراز خشنودی از حضور دوباره در جمع خانواده باشگاه مس کرمان هدف خود را از قبول این مسئولیت خدمت به باشگاه مس و جامعه ورزش کرمان و در راس آن تیم فوتبال مس کرمان عنوان کرد.

ایشان با بیان اینکه برای انتخاب این سمت تماس های زیادی از سوی بزرگان ورزش و نمایندگان شهر کرمان دریافت کرده است، حضور آقای سعدمحمدی در راس شرکت مس را به عنوان یک چهره علاقه مند به ورزش بسیار مغتنم شمرد و گفت: با حمایت های عالی مدیریت شرکت مس و تلاش همه عوامل اداری و ورزشی باشگاه باید این فصل دل مردم کرمان را با صعود تیم فوتبال مس به لیگ برتر شاد نمائیم.

آقای مهدوی با اشاره به آقای کفاشیان افزود: پس از بحث هایی که به شکلی ناجوانمردانه علیه ایشان مطرح شد و خوشبختانه این موضوعات در استیناف به شکلی دقیق مورد بررسی قرار می گیرد تا ظلمی علیه این چهره پاک ورزش کشور صورت نگیرد، ایشان به صراحت عنوان کرد که در سمت خود به عنوان رئیس هیات مدیره در باشگاه مس کرمان حضور نخواهد داشت و اصرارهای انجام شده به ایشان برای تداوم حضورشان نیز موثر واقع نشد. پس از این موضوع زمانی که پیشنهاد این سمت به بنده شد، با سیل محبتی که از سوی جامعه ورزش به خود دیدم به نوعی برابر آن احساس تکلیف کردم و امروز در خدمت شما می باشم.

رئیس جدید هیات مدیره باشگاه مس کرمان با بیان اینکه صعود تیم فوتبال مس کرمان به لیگ برتر در راس اهداف این باشگاه قرار دارد گفت: هرچند تمام باشگاه ما به تیم فوتبال بزرگسالان خلاصه نمی شود اما قطعا با صعود این تیم به لیگ برتر تمامی تیم های باشگاه در بحث قهرمانی سود خواهند کرد و گرایش جامعه کرمان به ورزش نیز چندین برابر خواهد شد.

آقای مهدوی پس از این جلسه در جمع بازیکنان تیم فوتبال مس کرمان حاضر شد و با بیان اهمیت کار این بازیکنان در برآورده کردن هدف صعود به لیگ برتر گفت: مدیریت باشگاه به صورت تمام و کمال در کنار شما قرار دارد و در این فصل باید از طریق اصولی و با سلامت کامل هدف اصلی باشگاه را در کنار هم محقق نمائیم.

photo_2019-08-10_14-25-26

photo_2019-08-10_14-25-29

photo_2019-08-10_14-25-33

photo_2019-08-10_14-25-36

photo_2019-08-10_14-25-40


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45jka9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چهار بازیکن جدید مس رفسنجان منع قانونی ندارند
بازگشت به داماش منتفی است؛

مجتبی حسینی با مس به توافق می‌‌رسد؟!
حسینی در سه راهی اراک،کرمان و البرز؛