تاریخ انتشار: 1398/05/19 14:39
فعلا روی دور فشار و بزن بزن؛
کد خبر: 91620

حکایت مشابه انتخاب مدیرکل ورزش و مدیرعامل مس

استعفای ناگهانی امیری خراسانی از مدیرکلی ورزش و جوانان استان این روزها باعث شده انتخاب جایگزین برای او با حواشی جالبی گره بخورد.
حکایت مشابه انتخاب مدیرکل ورزش و مدیرعامل مس

اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان مدتی است که با سرپرستی وحید کریم زاده پیش می‌رود و بعد از استعفای محمدتقی امیری خراسانی از مدیرکلی کرمان و خروج او به مقصد کیش، هنوز فرد جدیدی برای نشستن روی صندلی مدیرکلی ورزش و جوانان انتخاب نشده است. یک استعفای بدموقع که به هر حال کسی نتوانست برای جلوگیری از آن کاری انجام بدهد و امیری خراسانی تصمیم قطعی‌اش را گرفته بود.

موضوع اصلی هم در ورزش استان این روزها به انتخاب جایگزین امیری خراسانی ارتباط دارد و در حالی که بسیاری منتظر تصمیم نهایی استانداری کرمان برای معرفی گزینه نهایی به وزارت ورزش هستند، اما زمان این انتخاب اصلا مشخص نیست و فعلا همه چیز روی تکذیب این جناح سیاسی یا جلسه با جناح سیاسی دیگر جریان دارد!

موضوعی که اصلا هم عجیب نیست و در واقع مروری از یک داستان است. همین حدود دو ماه قبل کمتر کسی از انتخاب طولانی مدیرعامل باشگاه مس خسته نشده بود و بسیاری بدون حتی عکس با شرت ورزشی به دنبال تصاحب صندلی مدیرعاملی باشگاه مس کرمان بودند و شرکت مس هم در چنین شرایطی مجبور شد وسواسش را برای انتخاب مناسب بیشتر کند.

حالا هم مدیرکل ورزش و جوانان استان دقیقا در همان مرحله‌ای قرار دارد که باشگاه مس مدتی پیش از آن به سلامت عبور کرد و انتخاب شرکت مس یک نوع بدسلیقگی از سوی اذهان عمومی تلقی نشد. استانداری اکنون مثل شرکت مس تحت فشار قرار دارد و جالب است که شاید بهتر باشد صبوری به خرج داد تا بحث جایگزینی امیری خراسانی به سرانجام آزار دهنده‌ای نرسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w87o5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وزیر ورزش: نداشتن تیم در لیگ برترفوتبال از خلا های ورزشی استان فارس است