تاریخ انتشار: 1398/05/31 20:11
کد خبر: 90631

مالک باشگاه علم و ادب: هیئت فوتبال دست از سر ما بردارد/ با این وضعیت در بازی سوم شرکت نمی کنیم

مالک باشگاه علم و ادب تبریز گفت: متاسفانه سنگ انداری هیئت فوتبال استان تمرکز را از تیم ما گرفته است و خواهش میکنیم که دست از سر ما بردارند.
مالک باشگاه علم و ادب: هیئت فوتبال دست از سر ما بردارد/ با این وضعیت در بازی سوم شرکت نمی کنیم

اسماعیل بابازاده پس از دیدار مقابل فجرسپاسی شیراز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه با وجود گذشت دو هفته از مسابقات لیگ دسته یک تیم ما با یک سری مشکلات بیرون از باشگاه مواجه است که تمرکز تیم ما را گرفته است.

مالک باشگاه علم و ادب تبریز ادامه داد: با وجود اینکه واگذاری سهمیه تیم شهرداری تبریز به باشگاه علم و ادب صورت گرفته و حتی ۲۰ درصد از قرارداد بازیکنان را نیز پرداخت کردیم و تیم ما با نام «علم و ادب شهرداری تبریز» در مسابقات حضور دارد متاسفانه هیئت فوتبال آذربایجان شرقی با سنگ‌اندازی‌های خود مانع فعالیت تیم ما می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تیم ما قبل از شروع مسابقات مدارک خود را تکمیل کرده و آماده شروع مسابقات بود که هیئت فوتبال استان به دلیل غرض ورزی مانع صدور آی‌دی‌کارت سرپرست تیم ما شده است و این موضوع باعث شده تا ما در این دو دیدار از حضور کادر فنی محروم باشیم و فقط یونس باهنر سرمربی تیم را روی نیمکت داریم.

بابازاده تاکید کرد: ما امروز اعلام می‌کنیم در صورتی که هفته آینده تیم ما نتواند با نام اصلی خود که علم و ادب شهرداری تبریز است در مسابقات حاضر شود و هیئت فوتبال مانع ارسال مدارک سرپرست تیم ما شود و باز هم از حضور کادر فنی تیم روی نیمکت محروم باشیم، در دیدار مقابل خوشه طلایی ساوه در مسابقه حاضر نخواهیم شد.

وی گفت: در اقدامی عجیب هیئت فوتبال نامه‌های ارسالی از فدراسیون فوتبال را به باشگاه ما ارسال نمی‌کند چراکه معتقد است باشگاه علم و ادب را به رسمیت نمی‌شناسد. ما واقعاً در این میان غریب مانده‌ایم و کسی صدای ما را نمی‌شنود.

بابازاده افزود: در اقدامی عجیب هیئت فوتبال در نامه‌ای محرمانه به سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری تبریز از آنها می‌خواهد که با توجه به اینکه تیم با نام شهرداری در مسابقات شرکت میکند از ما ضمانت نامه بانکی آن‌هم به مبلغ ۳ میلیارد تومان دریافت کنند. ما نمیدانیم هدف آنان از این کارها چیست ولی خواهش میکنم به خاطر فوتبال استان دست از این لجاجت بردارند.

مالک باشگاه علم و ادب تبریز تصریح کرد: مایه تاسف است که هیئت فوتبال استان تمامی تلاش خود را به کار می‌گیرد تا این تیم بومی موفق نشود و برای تنها نماینده استان چنین مشکل ساز شده است. دیگر از این اتفاقات خسته شده‌ایم و در طول هفته به جای اینکه تمرکز خود را روی بازی بعدی بگذاریم باید روی چنین مشکلاتی وقت تلف کنیم که این موضوع انرژی تیم ما را گرفته و با این وضعیت قادر به حضور در سومین دیدار لیگ نیستیم.  

بابازاده در پایان گفت: در حالی که بخش خصوصی کمتر علاقه‌ای به تیمداری در فوتبال نشان میدهد ما با نیت استفاده از استعدادهای دیار آذربایجان به سمت تیمداری قدم برداشتیم ولی انتظارمان این بود که در استان از ما حمایت شود ولی متاسفانه صدای اعتراض ما خاموش مانده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d7lzw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ مصاف تیم های پر حاشیه در هفته نخست لیگ یک / هواداران قوی سپید در انتظار سالهای خوش
سرخپوشان پاکدشت-ملوان بندرانزلی؛

اختصاصی/ مچ‌اندازی شهبا و نصرتی در زمین بی طرف
آرمان گهر سیرجان-گل ریحان البرز؛

 باقری‌نیا: امیدوارم لیگ دسته اول را با نتیجه‌ای خوب شروع کنیم
تا سه ما آینده با همه طلبکاران تسویه‌حساب می‌کنیم