تاریخ انتشار: 1398/05/31 21:25
کد خبر: 90621

سرمربی داماش: در دربی هم شجاعانه و برای برد خواهیم رفت!

ما گلیک هستیم هر توهینی به رشت و انزلی شود توهین به گیلان است.
سرمربی داماش: در دربی هم شجاعانه و برای برد خواهیم رفت!

تارنمای هواداران داماش گیلان و به نقل از دیار میرزا، سرمربی داماش گیلان با بیان اینکه پیروزی سه بر صفر مقابل سرخپوشان پاکدشت به معنای این‌ نیست که خیلی بهتر از حریف بودیم، گفت: از بازیکنان خودم تشکر می‌کنم که سه امتیاز حساس را کسب کردند.

وی با اشاره به اینکه این بازی درس بزرگی به ما داد، اظهار کرد: نباید پشت این نتیجه مخفی شویم.

فراهانی با بیان اینکه بعد از سه سال غیبت خیلی باید تلاش کنیم، گفت: بازی برابری بود و ما تنها توانستیم از موقعیت خود استفاده کنیم.

سرمربی تیم داماش گیلان با اشاره به اینکه هدفگذاری باشگاه را باید مدیر باشگاه اعلام کند، تصریح کرد: منتظریم هدف باشگاه در خصوص لیگ یک مشخص شود.

فراهانی در پاسخ به سوال خبرنگار وارش اسپرت در خصوص عدم برگزاری اردوی شب قبل بازی نیز گفت: به دلیل حضوز مسافران تمام هتل‌ها رزرو بودند و نتوانستیم مکانی فراهم‌ کنیم.

سرمربی تیم باشگاه داماش گیلان با اشاره به اینکه باشگاه تا ۱۶ ام توانست سهمیه بگیرد، گفت: از نظر سازماندهی عقب هستیم و برای حضور در لیگ یک باید قوی‌تر باشیم.

وی در خصوص بازی الگیلانو نیز با اشاره به اینکه برای همه تیم‌ها احترام قائلیم، گفت: تمام تلاش این است که شجاعانه بازی کنیم و جلوی هر حریف برای برد می‌رویم.

سرمربی داماش با بیان اینکه امیدوارم هر سه تیم‌ گیلانی فقط برای بردن هم تلاش نکنیم، اظهار داشت: تنها برای کری نباید بازی کنیم.

فراهانی در خصوص علت جدایی سه بازیکن داماش پیش از شروع لیگ نیز گفت: باشگاه گفت نمی‌توانیم این سه بازیکن را نگه داریم و یاید جدا شوند.

وی با اشاره به اینکه من اهل گلایه نیستم، اظهار داشت: من از همکارانم انتظارم خیلی بیشتری دارم زیرا تیم‌های پولدار به ما که تیم خصوصی هستیم رحم نمی‌کنند و با بودجه بیت المال دست ما را خالی می‌کنند.

فراهانی همچنین ادامه داد: چیزی که مهم است این است که داماش متکی به هیچ بازیکن و مربی نیست.

وی با اشاره به اینکه حساسیت‌ها لذت فوتبال را زیاد می‌کند، گفت: سعی نکنیم به هم توهین کنیم، ما گلیک هستیم هر توهینی به رشت و انزلی شود توهین به گیلان است.

فراهانی ادامه داد: هفته پیش در بابل ما را تشویق کردند و باید سعی کنیم احترام‌ ها حفظ شود.

سرمربی داماش گیلان گفت: ما باید در بیرون و داخل زمین قوی‌تر ظاهر شویم.

وی در خصوص خرید امتیاز باشگاه با اشاره به اینکه در خصوص این موضوع نظری نمی‌دهم، اظهار داشت: دلم میخواست حق بازیکنان ما را می‌دادند و این برای من لذتبخش بود اما خداروشکر یک سهمیه برای گیلان گرفتم.

فراهانی در پایان گفت: از محرومیت‌ها راضی نیستم‌ و هنوز منتظرم رای خوشه طلایی و مقاومت هستم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x9bxz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داماش گیلان3 - 0 سرخپوشان پاکدشت؛ داماشی ها انتقام ملوان را گرفتند/ پیروزی شیرین در یک بازی تهاجمی